четвртак, 15. новембар 2012.

ПОСНА ТОРТИЦА - ''ЗЛАТНИ ПЕК''...



Данас је Четвртак, а не Петак... Зашто ми сада Петак паде на ум?... Па зато што сте до сада навикли, да ја обично петком засучем рукаве и припремим нешто слатко - неку посластицу из домаће кујне... Но, данас ми дан беше по вољи и ја у свом маниру измислих рецеп нови... Волим ја тако да измишљам, да смишљам, а богме и да размишљам... Реч је о посној тортици названој ''Златни Пек''...

За ову тортицу потребе су две кутије од по 200 гр кекса са чоколадом ''Златни Пек'' и два пудинга од ваниле, 6 кашика шећер, 5 комада кивија и плех (онај у коме се пече колач звани ''комисброт'')...

По дну и около плеха поређати кекс...

Скувати на пола литра воде два пудинга од ваниле са 6 кашика шећера...

Једну трећину пудинга прелити и растањити преко кекса... Посути исецканим воћем (5 комада кивија)... Ставити кекс и прелити другом трећином пудинга... Опет поређати кекс, а затим и трећи остатак пудинга... Поплочати све кексом, као на слици што се види... Оставити у плеху пола сата да се стегне, а затим изручити на тацну... 

По врху може се украсити посним умућеним шлагом... Пријатно...

Нема коментара:

Постави коментар