понедељак, 18. јануар 2016.

О БОГОЈАВЉЕНСКОЈ НОЋИ 2016-е...



И ове 2016-е о Богојављенској ноћи, желим да спознам сав ужитак праве истинске среће и богаства душе и срца.
Желим да осетим сву ту срећу и радости преиспуњеног живота, па зато отварам руке и грлим за своје ја оно најлепше изобиље које ми долази и ове 2016-е године најлепше до сада.
Дивно се осећам овако срећна и свим могућностима правим и добрим пребогата.
Дивно је привући сву ту количину доброг и лепог.
Сада је моје најбоље време оно право са много позитивне снаге.
Моји извори су непресушни и ја са успехом постижем све најбоље.
Много је правог задовољства и ја оберучке уживам и живим сва искрена задовољства.
Пожелим сво то изобиље праве и искрене љубави и отвореног срца пуштам љубав да се са лакоћом прими у мом добром срцу и да израсте у нешто велико и лепо.
Мењам се и уживам у свакој промени на боље и корачам храбро у напредак.
Безбедна сам, заштићена и вољена.
Све што ми доиста треба, то ми стиже у прави час, у право време  и ја пуштам великим изазовима да орадосте срце моје.
Све ме воли и све ме подржава и ја постајем достојна све те количине љубави.
Дивно је кад волим и кад сам баш толико вољена.
Моја вера извире из вечне љубави.
Сва моја прихватања и сва моја везивања за некога или нешто су препуна разумевања, прихватања, љубави и поштовња.
Где год да се окренем проналазим мноштво љубави и радости.
У свим својим везаностима ја се осећам равноправно.
Живим у свету у коме све јесте добро.
Ове 2016-е је моје право време.
Много је љубави у мени и око мене и ја сву ту љубав са радошћу примам, прихватам и дочекујем.
У љубави ја се најбоље развијам и растем.
Превазилазим са спремношћу и спретношћу сва своја ограничења.
У свим тренуцима живота уживам и тако ја одлучујем овде и сада.
Доносим све праве и најбоље одлуке.
Све што ме спутава и ограничева пуштам од себе и ослобођено корачам даље.
Опраштам свима, јер желим мир у себи.
Мој живот је моја одговорност.
Развијам се по својој одлуци.
Све непотребно одлази од мене.
Ова 2016-а је моја најобоља и највећа шанса.
Опраштам и развијам се за нешто веће и боље.
Моја снага почива у моћи праштања.
Ја волим себе.
Желим да се осећам добро.
Желим да испоштујем све своје одлуке.
Желим могућности кроз које ћу урадити нешто корисно, велико и добро за своје ја.
Живот ми нуди добро, а ја животу одговарам нечим лепим и узвишеним.
Самостална сам у доношењу својих одлука.
Одабирам за себе само оно што ме усрећује.
У мом животу све је савршено, потпуно и цело.
Прихватам своје ја, као јединствено и непоновљиво биће.
Ја ћу ове 2016-е засијати својим пуним сјајем.
Живим живот радости и својих снова.
Моје мисли су позитивне и подстицајне.
Ја сам здрава и заљубљена.
Пуна сам енергије и одушевљења.
Проналазим све више времена за забаву.
Ослобађам се прошлости.
Мој живот је забаван и узбудљив.
Пуна сам радости, живота и полета.
Заслужујем све што је добро.
Отварам се ка изобиљу и просперитету.
Ја привлачим сво то обиље доброте и лепоте.
Смирена сам и пуна самопоуздања.
Спавам мирно и устајем радосна и срећна.
Осећам се одлично.
Све моје ћелије савршено раде у хармонији.
Тело ми је снажно и здраво.
Све у мени ради као што треба.
Храним се здраво.
Имунитет ми је јак и здрав.
Проналазим неопходне изворе исцељења.
Отворена сам у показивању својих осећања.
Заслужујем и прихватам љубав.
Љубав коју дајем враћа ми се вишеструко.
Дружим се са позитивним људима пуних духа.
Путујем на нова и егзотична места.
Мој дом је пријатно место препуно удобности.
Слушам своју интуицију и верујем јој.
Ја сам захвална и са захвалношћу прихватам сва чуда која долазе у мој живот.
Ја сам благословена благословима услед којих се добро развијам, растем и узрастам на боље и ове 2016-е године о Богојављенској ноћи.
Амин - нека тако буде.

Нема коментара:

Постави коментар