среда, 27. јун 2012.

ШТА СТЕ ПРОЧИТАЛИ СА 10 ГОДИНА...







Некада давно... пре 27 година изашла је у издању, тада чувене београдске издавачке куће ''БИГЗ''... џепна књига под насловом ''Балкански шпијун и друге драме'' (''Маратонци трче почасни круг'', ''Радован Трећи'', ''Сабирни центар'')... Сећам се, тада се неким поводом нађох у нашој градској књижари (које више нема) са мојој мамом... Нешто смо куповале – књиге и школски прибор... Но, ја дете од својих 10 година, запазих ову необичну књигу... Дуго, дуго сам убеђивала маму да ми је купи... И као што слика показује... Мама пристаде и купи ми књигу... Тако сам те 1985-е ишчитала све ове 4 драме - тада, а можда још више данас и сада - легендарне... И касније сам се враћала и опет их ишчитавала... Ево, баш данас дође време да се по ко зна који пут сетим ове мени драге књиге... Пожутели листови... Књига стара 27 година... Изашла је у тиражу од 20 хиљада примерака... Има то неке своје вредности... Препоручујем, да у ове летње спарне дане набавите ову књигу... Сигурно још негде постоји... И читајте, драги пријатељи!... Само читајте, у здрављу и весељу!... Пријатељски поздрав - ''а тодос'' - СВИМА...     

Нема коментара:

Постави коментар