среда, 13. јун 2012.

ТРЕЋА БЛАГОСЛОВЕНА РАДОСТ...




Прво да се присетим како су се дешавале прве две радости, пре него кажем да сам јутрос чула и за трећу благословену радост... Био је уторак, 13 фебруар 2007-е и то у 5 сати изјутра када сам чула ту радосну вест... Због такве вести нисам никако могла да се буним што ме је звоно телефона уплашило у то доба пред рађање зимске зоре... Тада сам написала у своју свеску бележака – Слава Светој Тројици... Слава Богу у векове... Амин...

За другу благословену радост сазнала сам у суботу 29-ог августа 2009-е године... Опет ми јављено преко телефона у то топло летње доба... Одмах сам у свеску написала – Слава Богу на радости овој и још једном кекином бисеру, још једној кекиној радости... Слава и хвала Богу за све... Пресвета Тројице чувај и штити моје радости у све векове... Амин...

За трећу радост сазнала сам јутрос, у суботу 2-ог јуна 2012-е године баш пред празник Свете Тројице, на осунчаном пролећном дану... Шта сам могла него записати и по трећи пут, за трећу срећу – Пресвета Трјице благослови их здрављем и сваким добром... Амин...




Нема коментара:

Постави коментар