уторак, 26. јун 2012.

ИСТИНА САМ...





Истина сам она иста...
Истина сам ко вода изворска - бистра и чиста...
Истина сам неухватљива, здрава и жива...
Истина сам и кад не умем добро да мислим...
Истина сам опет она исконски - чиста, бистра и иста...
Истина сам златна ко Сунце сјајна...
Истина сам ко удар грома у даљини – громогласна и јасна...
Истина сам непоновљива ко сабља оштра и бритка...
Истина сам да посечем лаж и зло у себи...
Истина сам да победи вечно добро и правда...
Истина сам да светлост у каменим срцима надвлада и завлада...
Истина сам неуморно упорна и тврдоглава...
Истина сам и кад маштам, сањарим и сањам...
Истина сам и кад много причам, а још више кад ћутим...
Истина сам вечна и бесконачна...
Истина сам истински иста...
Истина сам истини за вољу увек иста...
Истина сам никад довољно замишљена...
Истина сам сама ко песма лоше испевана...
Истина сам неустрашива ко ветар хладна...
Истина сам храбра ко летња киша блага...
Истина сам опет можда поносно иста...
Истина сам – а нико ко ја не зна да - истина нисам...
Ја сам покисла велика шарена лажа и паралажа...

Нема коментара:

Постави коментар