среда, 9. децембар 2015.

ЈИН И ЈАНГ...



Пронаћи свој Тао... 
Свој Пут... 
Који опет узвишена јапанска богиња сунца АМАТЕРАСУ треба да учини блиставим...
Која треба да тај Пут преплави сунчевом светлошћу...
И која треба да поврати светлост на мој Пут...

Канали за наводњавање, као да су пресушили...
Моја пиринчана поља су жедна...
Огледало пред којим се огледам упрљано јесте блатом...
Божури су успели да процветају усред ове зиме...
Хладим се лепезом од палминог лишћа, пошто ми је лепеза од птичјег перја украдена...

Пожелим да призовем 3 Звезде Среће:

ШОУ ЛАО бога дуговечности, 
ФУ ШЕН бога среће и 
ЧАИ ШЕН бога изобиља...

Дуговечности и бесмртности тражим на Путу под боровим дрветом, у друштву беле чапље и јелена, Ја дете са бресквом у руци...

Два принципа Ја и Ти...

Ја сам ЈИН женски принцип пун хладноће, таме, мекоће и земље...
Ја сам сеновита страна окомите планине...
Ја сам птица феникс...

Ти - Ти си ЈАНГ мушки принцип...
Ти си светлост, топлота, чврстина и небо...
Ти си осунчана страна стрме планине...
Ти си црвени змај...

Нема коментара:

Постави коментар