понедељак, 3. септембар 2012.

НАЈСВЕТИЈА МАЈКО, ПРЕСВЕТА БОГОРОДИЦЕ...





Најсветија Мајко, Пресвета Богородице – заштити ме од злих демонских страхота... Заштити ме од стравичних ужаса и приказа... Избави ме од најцрњега врага... Избави ме од најгорега краја... Стопе моје грешне мале брзо успокоји... 

Најсветија Мајко, Пресвета Богородице – спаси ме од вражијих подвала... Научи ме да разлучим добро од злога и палога... Сачувај ме свагда, док кораке моје грешне и мале бројим...

Најсветија Мајко, Пресвета Богородице – помози ми да издржим ударце нове... Смилуј ми се и кад ме ноћна тама сколи... Даруј ми просветљење срца... Допусти ми да Те молитвом немом у немоћи зовем...  Покажи ми куда да проспем нове кораке моје грешне и мале...

Најсветија Мајко, Пресвета Богородице -  допусти ми да Ти молитвено слово мало стихотворим, са дна грешне душе, што једино ћутање у осами воли...

Најсветија Мајко, Пресвета Богородице -  прими молитвене речи моје мале, мало пре изречене, нечујно, у тужно радосном срцу...

Најсветија Мајко, Пресвета Богородице -  опасај ме Твојим Вечним Добром... Опасај ме Твојом надумном Снагом... А на крају избројаних корака, грешних мојих малих, здравље ми у неке будуће дане, пред престолом Христа Спаситеља, измоли Најсветија Мајко, Пресвета Богородице...

Амин!  

Нема коментара:

Постави коментар