субота, 19. мај 2012.

КОХ ОД ГРИЗА...



Данас сам опет дошла до истог закључка... Најбоље и најлепше се осећам, када умесим неке фине ситне колачиће... Много боље, вредније и испуњеније и од самог писања... У мојој малој кухињици, данас је дошао на ред, одавно заборављени рецепт под називом ''КОХ СА ГРИЗОМ''... Моје детињство је било обојено мирисом и укусом, баш тог колача... 

А како сам дошла баш на идеју да се вратим на старе заборављене и проверене рецепте, прича је као и свака друга прича - дуга... Рећићу да сам пре неки дан ''случајно'' свратила у једну посету и тамо кушала баш добри стари КОХ... Тада се сетим да је ред да се умесе баш ови колачићи и у мојој домаћој радиности... 

Али ту сам први пут открила и ту необичну комбинацију, тј. декорацију - КОХ преко кога обавезно долази једна туфна шлага, а на врху обавезно јагодичасто воће... Код пријатеља пробала сам КОХ са малином... Међутим ја сам се данас одлучила на КОХ са вишњом... Но да недужим... Време је за рецепт... Врло је лако и једноставно и не изискује много материјала...

Најпре умутити 6 јаја (увек прво беланац - тако да се добије снег, у шта се дода 6 кашика кристал шећера, а потом и 6 жуманаца)... Све добро умутити... Потом додати 6 кашика гриза и 6 кашика брашна... Врло је битно нагласити да те кашике са гризом и брашном, морају бити непуне... 

Масу изручити у плех и пећи пар минута на 200 степени... Врућ и печен колач обавезно прелити са заслађеним хладним млеком, у које се обавезно додају и 2 кесице ванил шећера... Охлађен колач исећи на коцкице и украсити шлагом... По врху иде неко јагодичасто воће (малине, вишње, итд...)... 

Пријатно драги пријатељи...

  


Нема коментара:

Постави коментар