понедељак, 22. октобар 2012.

КИЛОМЕТАРА 3014...



Мој велики овогодишњи сан и постављени циљ (прећи за 7 месеци бар 3 хиљаде километара) - данас је оборен... Данас сам  оборила свој лични рекорд... Од данас могу да одахнем и полагано - лаганице - одвозам још тура до Перу..а колико то временске прилике буду дозволиле (до данас их је било 110)... Но, мени од вајкада временске прилике иду на руку... Биће још километара... Но, од сада више није важно колико ће број пређених километара на крају возне сезоне гласити... Но, ја ћу и даље наставити да бројим, рачунам и одбројавам... То сам, такође, зацртала себи ове сезоне... Следеће године 2013-е то нећу рачунати, нити ћу се бројкама замарати... Хтела сам само једном да километре збројим... И збројах их одлично... Кад погледам не беше их мало...




Нема коментара:

Постави коментар