среда, 4. новембар 2015.

ЉУБАВ...



Ко је први саопштио ту неизречену тежњу, ту у подсвести моје свести и Ко је говорио о настанку и растанку чежње, коју Реч неће ваљано исказати...

Зашто су рекли да је Љубав оно незнање и опоро познање и разум без храбрости и смелости једног замишљеног бесконачног скупа...

Љубав која не сме да те савлада и опасност да не изгубиш кап божанске мудрости из преливеног океана...

Љубав је тешко исказати и показати, кад све друго развеже ону сједињеност без било какве увиђајности на темену...

Љубав из незнања, без познања...

Љубав која не разликује добра од зла...

Љубав у својој бити лоше разликује пријатеља од непријатеља...

Љубав без тврдње и слутње...

Љубав без стицања и порицања...

Љубав није једнакост, а није ни сличност...

Идеје Љубави лебде Свемиром, ти бледи атоми на раздаљини од 3 светлосне године...

Разум открива, срце покрива...

Снага подстицаја и Истина...

Временски прекид стварања...

Неискреност и краткотрајна развезаност и расејаност...

Измишљам просте линије обзорја, Ја Градитељ и Мајстор Космоса...

Љубав у добру и лепоти подједнако, као ред и склад у стварању из свачега...

Ватра, Ваздух, Вода и Земља - Ја сам...

Ја корење свих космичких дешавања...

Сфере живе у мени без чулности и чудности...

Космос у мени живи без органа и оркана, ту ге ништа не застарева и ту где ништа не побољева...

Ја занемарљива кап Љубави, у том космичком океану, фантастично замишљеног бескрајног пространства Васионе, питам се Шта је или Ко је - Љубав???...


Нема коментара:

Постави коментар