субота, 6. септембар 2014.

МОЈЕ ТРИ ПЕСМЕ ПОСЛАТЕ НА КОНКУРС "ГАРАВИ СОКАК" 2014...





У ИМЕ РЕЧИ МИЛОСТИВЕ



У име Речи милостиве, самољубиво пространство

Неизмерне Среће, својим замором, као да трује

Бездушне и осиромашене Речи још непробуђене...



Спутане и без сјаја, недовршене – Речи милостиве

Песме, као бисери свемудрости, ако заблистају

Усред баченога блата и овога дана, овде и сада...



У име Речи милостиве, унутар срчаног језгра,

Судар Љубави у мени, као да угрожено живи.

Издаја изневерених Нада у скривеним дубинама,

Горке Истине без трунке надахнућа и сванућа...



Згасла лепота присећања... У име Речи милостиве,

Остају смислени трагови и звуци, у смирају

Ове ноћи, све од неких прошлих избављења...





РЕЧ



Реч угледана у немој празнини дана

Реч избачена ван просторија Среће сада

Реч у видљивој провидности заборава

Реч специфичне лежерности контролисаног Духа

Реч не много говорљива и јака овога сата

Реч смислена и разумљива тада као и сада

Реч ослепљеним сном буђена некада

Реч у мени вечерас спава млада

Реч из праха васкрсла и прерасла

Реч полагана и од таме ноћи врана

Реч као немогућност најлепшег кишног таласа

Реч у срж душе повезана ланцима раја

Реч гвоздене правичности песничког исказа

Реч у пијанству плаветнила као некад спава...





ЗАПИС О РЕЧИ



Вечерас Ја сам Реч рођена из хаоса, из преголемог

Царства неминовног нађеног бескраја, пред очима

Бљештавог поноћног преиспуњеног Месеца...



Вечерас Ја сам Реч скривена у златној жици

Свелепоте Свемира, те чудесно записане живе нити,

Што најдивније стихове магнетима својим привлачи...



И са гране у овај запис о Речи и цвет један бели, нека

Стане, остане и у овом малом стиху сутра осване...



У грчевитом тражењу, неће се одазвати моја Реч,

Све док не сазри у мени као Песнику и Човеку...



Почесто покренуће Реч северни ветрови и морски

Пенушави вали, плаве пучине и поноћни звуци мали...



А на крају записа о Речи, кроз сузу заискри Реч у оку,

Под хладом старе миришљаве разгранате липе...



Реч без гласа, дремљива и  посве мирна, да би опет

Можда сутра, у мени изникла и за срце ми срасла...


*Написане и послате 20. фебруара 2014.



  

Нема коментара:

Постави коментар