понедељак, 26. јун 2017.

НА ИВИЦИ СУТРАШЊИЦЕ...




Реч као да јесте све... 
и читав свет... 
Свет лепих речи што понајбоље лечи и сваку нову тугу спречи... 
А живимо на ивици сутрашњице... 
Данас - да ли сам данас постојала ја... 
са свом оном дозом прикривеног и вешто скривеног песимизма... 
и без важности лепоте која више неће изазвати ефекат многих разочарања... 
Јер није свима дато да буду очарани... 
Више не певам ни леп, а све мање прекрасан стих... 
А након лица и одела, похрлиће да ми измене ум и душу... 
док ми тако успутно не подрежу и гушу...
И сем ништавила нећу постићи ништа...
Равнодушност која тако много пружа...
Квалитет једне свакодневнице није сразмеран каквоћи баналности из које изниче... 
Јесте и опет понестаје усхићења, ако и помислиш да га је некад на твоме прагу било...
Мирим се са безмерношћу овога исфорсираног склада...
Нежно прострта као клада...
Каква променљивост у мени сада...
Никад јака, вечно слаба...
Утопљеник који страда...
Или можда опсесивно сања...
Или собом влада...
Бесмисленост од конца тања...
Ипак научиш и речи своје осуде...
Научиш и дно празне посуде...
Као и да ћутиш - часни суде!!!



Нема коментара:

Постави коментар