среда, 7. јун 2017.

ШАРЖЕР...



Тишина иза свих оних твојих врућина 
где ретки примећују како отиче дан све даље, 
а под скорелим табанима 
тврд прашњав друм отеже своје врпце 
док на мом дрхтавом длану 
поиграва шаржер препун метака 
или је подрхтавао твој длан 
и ја одбијам да га вратим у револвер 
који још нећу уперити у своју главу, 
зашто се играмо руског рулета, 
зар није лепша дремеж која ме разоружава 
и која распертлава мој видик 
и знај нисам ту да бих ти 
понудила капитулацију 
ја која сам спремна умрети у ходу 
и још посматрам над реком 
наметљиве облаке у гомили 
и знам офанзива још није пропала, 
а кад се пробудимо бићемо одвише стари, 
али до тада у нама нека се бије киша и влага 
и као да нам више нису блиска 
малопређашња хтења и остварења, 
зар мисли нису до краја јасне 
кад ја се усуђујем и осуђујем 
на сву огорченост 
и шта би могао да ми кажеш 
ти што данима непроговараш
и моју лаковерност вараш, 
а ја стојим на рубу згажености 
и згађености своје 
и бесмислено није све то 
усахне ли реч и бол ће свакако 
само као неподношљиво помиловање...




Нема коментара:

Постави коментар