понедељак, 11. март 2013.

ЛЕТО 1997-е...


Како сам проводила то лето 1997-о???... Довољно је рећи Прчањ... Лето у знаку музике и концерата, који су се одржавали на отвореном шанку "CADIZ " - Марков рт... Кога све ту нисам слушала и гледала уживо... А са некима сам се сликала, а од неких добила и аутограм... За неке ми понестало филма... Но прича је следећа... Тог 12-ог јула 1997-е наступала је група Ђогани фантастико... Потом 16-ог јула Фанки Џи... А већ 19-ог јула група Зана... Затим 22-ог јула група Дак... Последњи и за мене највреднији поред Зане наравно беше концерт групе Регина... Они су наступили 3-ег августа... Интересантна је цена улазница... Још их имам и чувам... По 10 динара требало је издвојити за фанки Џи, Дак и Регину, док је за концерт Ђоганија и Зане требало платити чак 15 динара... Ето то је краћи осврт и подсећање на једно од мојих најлепших летовања... Ту сам прославила и мој рођендан двадесетдруги...



Нема коментара:

Постави коментар