четвртак, 14. фебруар 2013.

ЛЕПРШАВ ДАН...


Нешто размишљам - можда је дошло време да се учланим у неку нову странку... Лицемере срећем свуда, а они ми пожелеше - добар дан... Говнари ме послаше дођавола... Лопови - опсоваше ми Бога... Стока - привидно се смешка... Шљам - почиње да ме воли... А багра - ћути... 

Ето тако, кад некога кроз горе написану реч добро боцнем и поткачим, тај неко (а ја не зна ко) толико побесни, да ми - или блокира рачунар или га неким чудом угаси... Осветољубиво на дан љубави - нема шта да се више дода... А ја кажем - Живели!!!...

Данас је лепршав дан, па лепршаво  мислим и пишем... И тако моје мисли лепршају... Ја никога кроз писање не чикам, а нити ишчикавам, а још мање зачикавам... Ја само вадим цитате из мојих омиљених песама...   

Нема коментара:

Постави коментар