уторак, 26. фебруар 2013.

БЕЗ...

 
Без охрабрења за још једну ракију, допуштам досадним мислима да испуне потпуно приметно, ову причу неиспричану, овде споменуту, на моје причање завршену...
 
Без претеривања себи опраштам и већ могу да замислим тај заборав, као последњу мисао што ми пада с` памети...
 
Без жалости хвата ме мука, напушта ме идеја, а мисао се држи достојанствено, изгубљена као дрски лопов...
 
Без стрпљења гомилам речи у највећем заносу...
 
Без ускакања мисао на двобој вечитих ривала позива...
 
Без идеја и фантазије, седим на столици далеко од прозора...
 
Без питања, не знам шта да мислим...
 
Без казивања учествујем потпуно задовољна у свему...
 
Без вероватноће у зебњи просто мислим да је изнети предлог нешто врло мрачно...
 
Без чврсте намере, ја поричем сваку мисао и ретко разговарам с` друштвом...
 
Без застајкивања узимам време, као неку врсту обрачуна...
 
Без лажног осмеха и ведрије теме, сузбијам утисак дана и унапред завршавам одговор...
 
Без акције, говорим све што ми падне с` памети...
 
Без сметње и преваре, искочи моје лукавство...
 
Без погледа и успеха, гледам радознало...
 
Без оповргавања и велике недоумице, шаљем до ђавола таквог човека...
 
Без повода у вихору борбе и рата, кушам срећу, а знам свесно да са друге старне астала, најужасније цвили псето...   

Нема коментара:

Постави коментар