субота, 10. децембар 2016.

GALEB NA OSUNČANOJ HRIDINI...



"NEMOJTE ODJEDNOM MENJATI SVE U ŽIVOTU"... Pa i nije baš tako... vide ćemo to kasno... JA ĆU DOBITI SVE DOBRO I NAJBOLJE ŠTO ZASLUŽUJEM U 2016-OJ GODINI... I, Gospodo, zar ne beše upravo tako... Našla sam recept posnih ćufteta i uskoro ih pravim...Saznavanje kroz učenje ne košta nas skoro ništa, dok putovanje na neka još neviđena mesta izuskuje neka novčana ulaganja... Ja se opredeljujem za saznanje i znanje koje je u Srbiji besplatno od kako znam za sebe...Svakog dana saznajte nešto što nikad do tada niste saznali...Večeras mi je prijateljica donela bluzicu po kojoj ću već sutra skrojiti onu moju roze satensku bluzicu koju ponavljam na najlepšu novogodišnju moju noć... za koju otvaram hladan nemački šampanjac... spremam meksičku salatu... tortu kasatu... i još šta mi padne na um... moja novogodišnja noć je posna - bez brige... a meksička salata je bez tunjevine...Za moje goste ostala sam još dužna nešto slatko napraviti... to ću prekosutra ili sutra ne znam zavisi od inspiracije moga ličnog trenutka... pravim novu turu kitnikeza sa seckanim orasima, koje ću seći kao štanglice ili kockice ne znam još... i uvaljaću ih u mlevene orahe to znam... i to će biti peta vrsta sitnih kolačića... njih neću zamrzavati, jer kitnikez se čuva u sobi i tako se suši... i dobija na kvalitetu ukusa...Verovali ili ne meni je trebao predah kako mi i rekoše od posta onda kada sam prestala postiti... i tako samo od sebe meni se sve opet vratilo na posne staze... i JA nikad lepše i nikad lakše sa toliko uživanja nisam uplovila u posne vode nego ovog posta sada... zna se i pre ovog posta JA sam postila i sebe postu opet privodila i privolela... i što je još važnije JA ovako nastavljam skoro svaki dan i po Božiću sve isto samo uz malo dodatka kisele pavlake... neću biti baš okorela pa ću na Božić osmisliti čisto proteinski dan... tako moj izbor je doživotni post, a to je ustvari držanje zdravog načina ishrane po načelima Mejzel... Živeli...Malo posnog krema... posno posno... i opasno dobar..JA ću od ove godine opet u čast najbolje 2016-e u svom domu imati najlepše okićenu jelku koja će doneti mnogo dobre energije i harmonije u moju vilu Energija i u moje kosmičko gnezdo....Sutra ću kupiti pastrmku, doduše JA je neću jesti... iako je obožavam reš pečenu... jer nemam do Božića proteine na meniju... to je za moje goste... i eto JA postm jako strogo bez ribe, tunejvine i ribljih pašteta... jedino šta mi jako fali jesu lignje...SALATA SA ŠPAGETAMA I SUSAMOM... a može i od spiralnih makarona... Ja sam ovako... i sve po svojoj volji... preukusno...Pripremam jednu zanimjivu salatu sa špagetama... uskoro ću otkriti i koju...2016-a JESTE MOJA NAJBOLJA I NAJUSPEŠNIJA I NAJPROSPERITETNIJA GODINA IKADA..."JAKO TELO ČINI UM JAKIM"...Nikoljdan se bliži... a JA uživam sve više... obavila sam večeras jedan deo šopinga... zato sam se ovako malo doterala... Živeli..."NAĐITE VREMENA DA IZRAZITE LJUBAV"... Ja nisam našla vreme za to... ostavljam taj Put vama... "SVE ŠTO VOLITE JE LEPO"..."ZNAJTE KAKO TREBA ŽIVETI"... kao galeb u osami na nekoj morskoj napuštenoj osunčanoj toploj hridi...Božanstvo ĐUROĐIN neka podari dugovečnosti, dobrih znamenja i sreće meni i onima koje JA volim...Neka božantsvo sreće DAIKOKU ispuni blagostanjem i izobiljem sve moje trenutke osamljene...Sočivo skuvano - eto očas posla, a možda je to zato što sam ga cele noći držala potopljenog u vodi...Ručak se krčka - SOČIVO... Andrić: "-Šta je svet, stvarni svet sa živim ljudima i njihovim međusobnim odnosima izraženim u imanju i sili i vlasti, u novcu i računu, a šta slika sveta sa svojim bogatstvom, lepotom i radošću? -Objašnjenja ni odgovora nema. Godine prolaze; sa iskustvima i putovanjima pitanje dobiva stotine novih vidova, pa ipak ostaje bez rešenja"."U svemu što ljudi stvaraju i podižu kruži novac, nevidljivo kao krvotok u telu, ali presudno za čoveka i sve što je čovekovo. To daje ljudima i stvarima izgled i značenje, i svemu određuje vek i trajanje. Jedne drži u životu i podiže da se granaju i cvatu, a druge napušta da se suše i propadaju kao usahlo drvo. To je stvarnost, i u toj stvarnosti živimo svi mi, sa svim onim što jesmo i što mislimo da smo"."Strašno je gledati oko sebe mrko i hladno naličje sveta, slušati taj glas neumitne osude, i osećati se kao čovek koji je potpuno u pravu, a potpuno nemoćan protiv svemoći nepravde. Ali onaj glas s visina stao je, začudo, odjednom da se spušta i menja i pretvara u ljudsko gunđanje, u neku sipljivu, staračku džandrljivost".......U čemu je razlika, između: volim te stvarno i volim te nestvarno???... Zar voleti nije samo tvarno......na nama je da tu svoju unutrašnju moć upotrebimo na korisno i dobro...Da nam je kap te genijalne vizionarnosti..."Velike ptice su ćutljive, a male najviše krešte"...




Poželi sebi što i drugima u 2014-oj - ŽIVOT NOV...
Želim samo da radim i to je sve... 
I da se sitnim kolačićima povremeno sladim... 
Voltažu neću da smanjim...
Opet ću pisanju da se vratim...
Teret ću sa leđa da zbacim...

Neću prošlim da se bavim...
Oću malo da se sobom zabavim...
Vreme do srži da osmislim...

MERRY CHRISTMAS - HAPPY NEW YEAR 2014...

Нема коментара:

Постави коментар