понедељак, 5. децембар 2016.

NAJLIČNIJA SABOTAŽA...



Skoro svako zaslužuje pravo na pohvalu, ali se svako ne pohvaljuje...Dobrota nije stvar, pa stoga neka ne čudi što upravo dobrotu ponajteže spoznajemo u životu...Ne opraštaju samo oni koji misle da nikad i ništa nikome nisu nažao učinili... pa tako oprostiće samo oni koji bi poželeli da se i njima samima oprosti...Da bi više uživali, morate manje znati...Jednostavnost dobijenih odgovara na neke zapitanosti i upitanosti pred izazovima života, ljudi su stekli kaleći se kroz svaku teškoću i patnju...U današnjem svetu sve se svelo na naporan rad, i neka ne čudi što se zaboravilo na ono čovečno i vredno što prevazilazi svaku ispisanu cenu...Ako u drugom ljudskom biću ne možete da prepoznate zrnce iskonske dobrote, nemojte mu ni prilaziti...Ljudi su izgubili smisao za zdrav humor, ali su usavršili do perfekcije smisao za osuđivanje drugih i drugačijih..."Ako želiš da letiš moraš otpustiti sve što te držalo i vuklo nadole"..."Stop ličnoj sabotaži"...Previše razmišljanja o budućim događajima može upropastiti samo jedno - sadašnji trenutak... mislim da je slično i sa previše razmišljanja o prošlim događajima..."NEKA VAM MISLI BUDU NEVINE I PRAVEDNE"... uz sutrašnji praznik Sv Nikole..."SVET ĆE BITI BOLJE MESTO AKO BRINEMO O NEKOME ILI NEČEMU"..."POSLE NEKOG VREMENA, ISTORIJA SUDI O SVIM STVARIMA"..."NIKO NIJE ROĐEN DA MRZI", no ipak vazda ima onih koji mrze...Na zemlji Planeti trenutno je proradilo čak 5 vulkanskih kratera, zar to nije neko čudesno znamenije...Ono što moji neprijatelji i dušmani nisu nikad uspeli, a to jeste da me totalno ubedače... kao što se iz priloženog da videti - otimam se njihovoj "kontroli"...Moj povratak u spoljašnji svet trajao je kratko... ipak sam ja tip unutrašnjih stanja... tako da spoljašnjem svetu ne dugujem više čak ni najobičnije hvala...Sve što imam i sve što volim nalazi se u ovih mojih kosmičkih 100 kvadrata... i ništa izvan toga mi ne treba...Da Ja zaslužujem najbolje, pa mi život podari i vrati najgore..."ZAMISLITE DA SU SVI PROSVETLJENI"..."NAPORAN RAD INSPIRIŠE KREATIVNOST"..."ONAJ KOJI GLEDA BISTRIM OČIMA"..."SAVRŠENSTVO MUDROSTI"...Priroda se pobunila... a možda priroda samo radi svojim nesmetanim tokom... Etna je i dalje aktivna i ta njena aktivnost je malo više pojačana nego što se naviklo, pa tako njene eksplozije imamo izjutra i tamo uvče... još neki krateri su se probudili širom sveta, kao u Indoneziji... jedan se primirio u Nikaragvi... no na indijskom grebenu registrovan je jako razoran zemljotres... šta li nam to priroda poručuje... da li smo nečim povredili Majku Planetu???... Kao i uvek vreme da zaplovimo kroz Andrića Ive svet: "Samo plivati! Isplivati iz hladne vode i okrenuti leđa svemu, i maštanjima o onom što je bilo, i čega nema, i što bi trebalo da bude, i ovoj obali i ovom životu. Plivati i isplivati!"."Znati istinu i pričati istinu, a istina je da na ovoj zemlji ima mnogo lepih stvari, ali u drugoga, a da su on i njegovi bogati samo željama i brigama. Istina je da i njemu utroba gori za lepotom; a ta je lepota vidljiva (i kolima se vozi!), ali nedostižna i nezadržljiva; ne da se uhvatiti, ne može se ukrasti, nema se za šta kupiti, niti se može od ljudi oteti ni od boga izmoliti; kao priviđenje je, nestvarno i kratkoveko, a draže od svega što je živo, stvarno i nadohvat ruke"."Uhvatio je malo daha. Javio se zračak svesti. To je dakle! Tako odgovaraju oni s druge strane, nadmoćno, neočekivano, nemilosrdno, ne ciglama i povicima nego nepoznatim moćnim oružjem koje samo oni imaju i koje bije nadaleko i strahovito"."Ali onda preovlada ona slaba, troma i sebična polovina moga duha, i ja mu, sa izrazom dubokog saučešća i velike skromnosti, odgovorih:
- Ne, ne razumem. Zaista ne razumem."."Taj čovek skromnog izgleda i blage reči govori mi je sa neobičnom iskrenošću i potpunom neposrednošću o sebi i svom najintimnijem životu, a to su osobine koje ja neobično cenim i kojima nepoznat čovek može lako da me zadobije i priveže za sebe. Dodijali su, naime, i meni kao, verujem i vama suviše oprezni i lukavi, mudrice i formalisti ljudi u ovom životu. Ovaj to zaista nije bio"........Ipak, treba se povratiti u svet književnosti i zaboraviti sve svakodnevnice...Oni koji vole da proglašavaju epidemije, trebali bi da znaju da je jedna od najstrašnijh epidemija u istoriji ljudskog roda - epidemija gladi... No, kakav nam je urozan standard ni to nas neće zaobići...Ja jedino nisam preležala zauške..I naravno narod treba dobro zaplašiti epidemijom, da bi se lakše navikao na ovo oporezivanje od 10%... Na svu sreću, Ja sam davno davno još tamo negde u 4 osnovne preležala male sitne ospice... No, svako može očas posla dobiti ospice, a ponajviše kad mu dirnu u ionako nikakvu platu...I naravno kao i svake divne zime i ove evo samo što nisu smislili koktel nekog novog gripa... Samo kako li ga manipulatorski izvrsno nazvati... Možda bi moglo ćureći... biće opet pileći... Pored svih namerno ili slučajno montiranih epidemija, samo jedna jeste doista stvarana i prava - a to je upravo epidemija ljudske gluposti, tuposti, nevaspitanja, itd...Možda je neko nekad mislio da ne postoje gori od Miloševića, e pa kao što vidite postoje gori i to mnogo gori... Pa ih opet glasajte... naprednjaštvo pod velom prethodno propalih... I naravno juče donesem vrlo mudru odluku i ne zapalim ni jednu cigaretu, kad malo čas ja opet moradoh duvanskom dimu da se vratim...Srpska sirotinja sve može i kad je deru do kože...Od danas država nama rebnu 10%, pa tako i Ja dođoh na odličnu Ideju... Malo je 10%, no Ja sebe podrezah za još 10%, pa ću tako sada na gomilu da slažem tih dodatnih 10% dok god i sve ovo traje, pa da onda na kraju jednog lepog dana (već za 10 meseci) pogledam na kamari kako se prilično lepa suma nakupila - neverovatnih 50 000 dinara... I možda ću tada konačno imati za neko ozbiljnije putovanje ili lap-top... Itd... Ko je umeo bez dinara, umeće i sa ovim umanjenjem, možda još bolje da profunkcioniše... E tako, Ja od danas svečano i mnogo ozbiljno štedim...A na kraju divnog dana, da zaronim u još divniju mirnu noć...I ja kao da samu sebe blokiram, pa nikako da sebi valjano priznam... Iz dana u dan - sve sam bolja... Iz četvrtka u četvrtak sve uspešnija... I ja moram svaki dan ove lepe reči sebi da ponavljam...Zašto mi nije teško da prepoznam prgave i drske karaktere???... Pa, upravo zato što sam i sama takva... No, za svoje toplo i čovekoljubivo srce, to ne bih nikako mogla izreći i kazati... Moja duša je nadrazumno velika i široka... Ja sam Dobrota...Ja sam danas pokušala da kroz pojam slobode objasnim kako se sloboda izražava kao ljubav i kako je velika stvar na ovome svetu voleti upravo one koji nas ne vole... I mislim da baš u tome nisam uspela, jer moji đaci prosto to nisu mogli da pojme, a ni da shavte, a tek da prihvate... Njima tu nema neke logike... Doduše nema ni meni, ali ja duboko znam da tako treba i ja pokušavam tu svetu reč da u delo primenim... Ja se svaki dan u tome vežbam... Ja u tom složenom procesu uzrastam... I vidim hrabrost je danas i izgovoriti, a kamoli primerom svedočiti ovu rečenicu... I priča o milostivom Samarjaninu ne podstiče na preokret, a kamoli na razmišljane... Danas nije u modi biti milostivi Samarjanin... No, još od tada Samarjani i nisu neka klasa... I kome pada na pamet da bude ljubazan i strpljiv prema svim tim silnim, koji nas ne vole i koji su prema nama zli, neljubazni itd... I vidim mnogo je prihvatljivije biti grub i radovati se tuđoj nevolji... Mladi nam upravo takav primer daju i svedoče... I jasno je, da mi, ne da ne trebamo nego i ne bi smeli biti sa svima najbolji prijatelji... To se od nas i ne očekuje, a i ne traži... A kako onda da volimo one koji nas ne vole???... Jeste lako je reći - voli svako stvorenje, ne da bi te to stvorenje volelo, već jedino iz razloga što Bog voli sve, pa i tebe... Voli bezuslovno... A voleti jedino možeš kroz slobodu i u slobodi što je upravo i najveći čovekov dar ličnosnog bitisanja i postojanja...Što ne želiš sebi, ne čini drugima... no oni nisu još postigli taj nivo svesti... pa sve čine nesvesno... baš mi ih žao... Biram najbolji i najpozitivniji način, da usrećim sebe...Narodna zagonetka: Bele koke s neba pale, nasa vrata zatrpale? Sta je to? ..... (agens eljuhap)....Pitali lenjivca:Zasto se tako protezes i zevas?-Umorila me lenjost.....

Нема коментара:

Постави коментар