недеља, 4. децембар 2016.

ZA DUŠU NAŠEG UMA OSTEOPOROZOM NAČETOG...




Etna fenomen prirode i jedan od kratera... moje stope ovuda hodile tačno pre 5 meseci...Najnovija vest:
Večeras oko 21 časa krater Voragine na Etni je po treći put snažno eksplodirao... a lava je čak 1 kilometar ili hiljadu metara izbačena u visinu... letovi su otkazani, a aerodrom u Kataniji je zatvoren... Kakvu će živu aktivnost Etna sutra ispoljiti ostaje samo da se sačeka... jer kao da se zaboravilo u minule dve godine, koliko je Etna aktivna i živa, pa nas ove spektakularne eksplozije iznenadiše...
"Misterija stvara čuda i čudo jeste osnova ljudske želje za razumevanjem"...Naučna poznanja i saznanja jesu najdivniji oplemenjivači za dušu našeg uma..."UM MORA DA BUDE SLOBODAN ZA MAŠTU BEZ OGRANIČENJA"...Čovek je bogat sve dok ima šta na astalu za jelo...Da se kajem ili sažaljevam zato što sam toliko toga u životu smašila ili promašila u ovim godinama je posve jadno i bedno - gotovo smešno..."Ja nikada neću biti dovoljno dobra svakome, ali ću zato uvek biti najbolja nekome ko stvarno ceni-poštuje samo mene"..."SAČUVAJ NAS OD UTAPANJA U MORE NEZNANJA"..."ONAJ ČIJI JE SJAJ NEMERLJIV"...Od sinoć počeh sa iščitavanjem divnih mitova budizma i hinduizma...Osluškujem mislene izglede kroz sva zadržana ćutanja i govor misli osvetljeno za trenutak, kao da zakleto biva i ne više tako uverljivo ili uvredljivo, a sposobno da zvučno kaže, sve te isprazno dozidane stvari, gde lakomislenost mirno propušta reč pred beskorisnošću svakog nepostignutog cilja...U zimsko sivilo decembarsko i najudaljenija misao unutrašnjom snagom ćuti u Čoveku i kroz tišinu traje i mekoćom svojih reči, sve lepše poruke šalje i svetu svome daje...Ne napišem svaki dan najbolje iz sebe, ali važno jeste da svaki dan uspem nešto da smislim-osmislim, da stvorim, pa taman ispod nekih ličnih vinuća ili skokova u vis, naravno ako ih je ikada i bilo... Treba trenirati, kako bi se izbegla ona zamka hvatanja u prazan hod-ler, kada ni misao, a ni slovo ne može da uzleti ili bar malo poskoči...I mali ljudi pročitaju velike knjige... Isto kao što i veliki ljudi pročitaju male knjige..Tesla: "Moje ideje su uvek racionalne, jer je moje telo izuzetno precizan instrument prijema. Sva njegova dejstva su prosto odgovori na spoljašnje podsticaje, a tačna interpretacija ovih spoljašnjih uticaja vodi, nepromenljivo, ka istini. Uvek sam srećan kad dođem do istine, jer nema sumnje da je ovakvo opterećenje mozga praćeno velikom opasnošću po život".Po Teslinim proverenim mišljenjima mleku se pripisuje čak "čudotvorna moć"... Po njenu štetne namirnice su: "meso, žumance, pasulj, grašak i sočivo", pa je mesto toga više bio za konzumiranje pirinča... itd..."Svako treba da gleda na svoje telo kao na neprocenjiv dar koji je dobio od onog koga voli iznad svega, čudesno delo umetnosti, neopisive lepote i majstorstva nepojmljivog čoveku i toliko delikatno da reč, dah, pogled, slutnja ili misao mogu da ga povrede"."Veliki je čovek onaj koji svojim umnim darovima i sposobnostima natkriljuje ostale ljude, koji, kao što pčela skuplja med, prikuplja znanje i otkriva nove istine, ali sve to kruniše ljubavlju prema čovečanstvu da mu pomogne da što pre izađe iz beda koje ga pritiskuju: STRAHA, GLADI, NEZNANJA, BOLESTI. Nisu veliki oni koji ponižavaju čoveka, već oni koji ga uzdižu, koji obogaćuju njegovo duhovno nasledstvo i time pomažu njegovoj duhovnoj sreći"."Čovek je automat pokretan spoljnim impulsima"."Religija podrazumeva toliko toga. Ako je verovanje u Viši princip jedan od osnovnih zahteva, onda bih rekao da je većina ljudi od nauke religiozna"."Zaista nismo ništa drugo nego talasi u prostoru i vremenu koji, kada se utišaju, više ne postoje"."...Granice koje razdvajaju različite vere postepeno se brišu kako čovečanstvo napreduje i ostaju samo veliki principi, zajednički za sve. Kao mnogi naučnici, i ja sam prošao sve faze verovanja i slobodnog razmišljanja, sve dok se moj um nije učvrstio u stavu koji dalja meditacija teško da može da promeni. Niko ne može dugo da se bavi istraživanjem prirode, a da ne oseti neophpdnost nekog verovanja i mislim da nije teško pokazati da se umetnički i naučni stvaralački napor rađaju iz religiozne inspiracije. Ja sam to tačno osetio kad god sam bio dovoljno srećan da učinim neko otkriće".I Tesla je verovao da i u drugima galaksijama postoje oblici i tragovi života... Kao što je uostalom sva njegova religioznost bila podvedena pod onu "posebnog tipa"......."Jedan mali dečak rođen 22 jula 1943 Japanac umivao se svakoga jutra vodom i budio se jako srećan i radostan... I tada je brbljao nešto kao da sa nekim lepo razgovara... Kada je padala kiša istrčavao je napolje i poigravao se sa radošću sa svakom kapljicom kiše... Bilo mu je lepo i prijatno kad popije najobičniju čašu vode... Leti je skakao u reku i plivao u vodi... Odrastao je dečak i postao veliki naučnik Dr Masaro Emoto... Istraživao je kristale vode i to najboljim fotografskim aparatom... Kada je govorio lepe reči kristali vode su postajali složeni, pravilnog oblika i svetlucali su poput najlepših dijamanata... Kada je govorio vodi ružne reči, ona je postajala prepuna tamnih i ružnih oblika... Isto beše i sa muzikom... Kada je vodi puštao klasičnu muziku (Baha, Betovena, Mocarta), dakle harmoničnu muziku - kristali su postajali prekrasni... Voda se boji isto kao i čovek, što je pokazalo kako voda izgleda pre i posle zemljotresa... Voda razgovara, reaguje i pati... Masaro je sve to objavio u knjizi "Poruke vode"... I kao što na svetu nema ista dva ljudska lica ili otiska prstiju, tako nema ni dva ista kristala vode... Voda čini 3/4 naše planete... Od svih materija na Zemlji najviše ima vode... Voda se javlja u 3 stanja: tečno, čvrsto i gasovito... Ljudsko telo čini 71 % vode... Klima zavisi od vode... U vazduhu uvek postoji vodena para... Pri hlađenju jedino se voda širi i tada nastaje led... Pošto je led lakši od vode on se hvata samo po površini i to omogućava organizmima da žive ispod površine leda i da tako prežive zimu..."...


Osoba A: "Ja sam Vesna V. Lalović"...
Osoba B: "Ja sam Vesna V. Lalović"...
Osoba C: "Ja sam Vesna V. Lalović"...

Pitanje: "Ko je Vesna V. Lalović"???...

Нема коментара:

Постави коментар