четвртак, 22. децембар 2016.

PREŽIVETI UPRKOS SVIM MALERIMA...



NEKA SE U NAŠIM SRCIMA PRED IKONOM OVOM OŽIVI SVEPRISUSTVO MAJKE BOŽIJE NAŠE ČUVARKE.."Ljubaznost je moja jedina zvezda vodilja. U svoj njenoj svetlosti, ja postavljam jedra na pravi put, imajući moj moto ispisan na jedru: "Živeti u ljubavi""..."Bože daj mi spokoj da prihvatim stvari koje ne mogu da promenim, hrabrost da promenim stvari koje mogu i mudrost da znam-uočim tu razliku"..."ŠIRITE POZITIVNU ENERGIJU"...Dobrota se vraća onome ko je i očekuje...Ponos ne prestaje sve dok ima u čoveku dostojanstva...Bez ambicije ni preko praga..Ako već živite - živite bez ostatka...Mi smo žrtve naših vlastitih predubeđenja...A ja sam predubeđena da me ne opevani maler bije!!!...Većini ljudi treba dokazati i pokazati da nisu u pravu...Ja sam Ja i odabiram da budem najbolja verzija svoga Ja...Sa postavljenog stola života odaberite radost...Život jeste samo ono kad radim što jedino volim...Tišina brusi unutrašnji zid moje duše...Ono o čemu najviše mislimo, to nas ponajčešće i osmišljava u ovom životu...Ako brod vaše sreće ne pristaje u vašem priobalju, bacite se u okean života i zaplivajte ka njemu...Ako doista verujete svome Ja, onda nikada ne bi trebalo da se svraćate u pričanje koje vas je jednom slomilo..."ZNAJTE ŠTA VAM SE DOPADA"..."Nemoj čekati da ti neko donese cveće. Zasadi svoj sopstveni vrt i ukrasi svoju vlastitu dušu"..."DAJTE ŠANSU MIRU"..."VRLINA ZAUVEK ŽIVI"..."SVAKO VELIKO DOSTIGNUĆE JE JEDNOM SMATRANO NEMOGUĆIM"...Sa što manje kazivanja uspevam da probudim onaj uspavani deo svoga današnjeg i sadašnjeg razmišljanja...I čovek i kralj sve mogu biti Ja... A tek maler!!!..."NON SUB HOMINE SED SUB LEGE" - Ne prema čovjeku, nego prema pravu"."Stavite razum iznad svih stvari"."Pravda će pobediti snagu"."Koristite principe u praksi"."Veliki um zna kolika je moć nežnosti"."Niste sebični ako volite sebe"."Postići ćete efekat ako upotrebite pravu reč"."Što više znanja posedujete, moćniji ste"."Zdrav razum brani istinu"."Uvek graciozno napustite prostoriju"."U mrklom mraku tračak svetla se daleko vidi"."Prvo budite verni i iskreni"."Iskoristite činjenicu da je ljudsku prirodu nemoguće promeniti i okrenite je u svoju korist"."Ako lažete kako ne biste povredili nekoga, i dalje lažete"."Nemojte razbesneti voljenu osobu"."Veliki umovi postavljaju značajna pitanja"."Ništa nije lepo sa svačije tačke gledišta"."Držite glavu visoko podignutu"."Održavajte privid da sve izgleda kako treba"."Skoro svaka mudra izreka ima i drugačiju verziju"."Ljudska rasa je preživela uprkos samoj sebi"."Čuvajte se lažnog osećaja da ste važni"."Papir predstavlja primer strpljenja: na njega možete staviti bilo šta"..."Veština upravlja brodom, a ne snaga".Ono o čemu razmišljam jeste upravo to - kako da sve ovo vreme nisam primećivala toliko blago neizmerne radosti unutar sebe.Moj svakidašnji trud sastoji se upravo u ispisivanju onakvih reči, koje bih volela da neko drugi uputi i meni... Gotovo isto jeste i sa izgovorenim rečima... No, za tim ne zaostaju ni reči koje u tišini pomišljam...Čovek čita knjige da bi preživeo...Zaista jeste srećan onaj Čovek koji je u stanju za svega 10 sekundi izbrojati sva današnja dobra i koji na sve ima izreći: blagodarim i veliko hvala...I nema tog vina koje toliko može razveseliti srce čoveka, kao što je samo jedna reč prokapala iz dubine čistog srca...Ključna Reč Života: Radost... Pronađi je... U tebi čuči i ključa na tone miliona te Radosti...TEK KAD IZNENADNO POSTANEMO OSVEŠĆENO SREĆNI, ODJEDNOM PRIMETIMO DA SMO SREĆNI, A DA USTVARI NE ZNAMO ZAŠTO, ALI SMO NEOPISIVO SREĆNI... I MISLIM DA SE TO ZOVE ISTINSKA UNUTRAŠNJA RADOST... KOJA JE NEOPISIVO LEPA...Good lunch to all of you... Prijatan ručak svima...Ljubaznošću protiv svega i sviju...Današnji radostan dan, mogao bi da zamiriše na kuvano vino...Ima nešto posebno u broju 3... a još posebnije u broju 23... Tako svakog 23 u mesecu neki lep jubilej... lepa uspomena... i još lepše sećanje... I tako ja svakog 23 u mesecu nešto radosno proslavljam...Kad "plane" Ideja ko sijalica u glavi jednog genija...Kada izaberemo da OPROSTIMO onima koji su nas povredili (uvredili), time im ustvari slabimo (oduzimamo) njihovu "moć"...Da li se i Vama desilo da slučajno upadnete u vrzino kolo???... Meni se desilo, pa nekoliko puta - sad ne mogu tačno da prebrojim, ali bilo je to - bezbroj puta... U vrzinom kolu je preživeti postalo - izvodljivo neizvodljivo teško... Ne rekoh - uzaludno... Važno je prepoznati i dobro njuhom namirisati - vrzine zavrzlame male, a to nisu nimalo slatke marmelade... No, ja se ne bojim vrzina strujna kola (pa nemojte ni Vi)... Sa vrzom ćemo se jošte ovde družiti... Ona je dasadna, sitna, beznačajna i mala - što nas uhodi i vreba, ali za vrzu mora da postoji i nekog reda, iako vrza često iskače iz koloseka...


TI...
TI si moj Mir i moj nemir...
TI si moj Sklad i moj Rad...
TI si moja noć i moj Dan...
TI si moja Svetlost i moj mrak...
TI si moj Dar i moj lepi vrag...
TI si moj Šapat i moj Cvrkut...
TI si moj Cvet i moj čitav Svet...
TI... TI... TI... Ti si moj i moj...


dopisujem da si Ti i moj MALER

Нема коментара:

Постави коментар