четвртак, 18. мај 2017.

RADOST TVOGA JAVLJANJA...



Reka koja razume ono 
što niko živ ne razume
i Bog Koji danas sve okrete 
na radost moju 
i kako se sećam tog trenutka 
i kao da sada osluškujem razgovor 
naših živih duša, gde
UNIVERZUM JE MOJ NAJVEĆI SAVEZNIK
i baš danas bubamara mi sletela 
na desnu nogu dok sam vozila biciklo 
i tako vozih je jedno vreme, 
a ona poče da se penje po meni 
i ja mahnuh i zamahnuh rukom 
i vratih je negde u travu 
i tako razmišljah i smišljah 
kako ću sve ovo lepo ispisati 
kad se vratim kući
i kako ću opisati taj divan vetar 
koji je bistrio glavu
i to divno toplo sunce
i sad rešim 
da ne pišem večeras ništa
i malo da odmorim 
iako pisanje ne umara
pa ipak iznenadi me nešto 
neočekivano lepo 
pa ću malo 
u tu radost tvoga javljanja
da se ušuškam
i tako slagah i napisah pesmu...

Нема коментара:

Постави коментар