субота, 7. јануар 2017.

ПОСТПРАЗНИЧНЕ ПОЧАСТИ...



Постпразничне почасти 
од вишеструке вредности 
трајно спроводим 
у један посве нови живот, 
а можда и у плаве снове, 
баш ту где већ читаву прошлу ноћ 
и овај светли дан 
критички окивам кроз слогове 
и у срж поезије пластим као стогове...

А стихови покидани и одвећ пропали 
кад су ме опет позвали телефоном, 
како би ми шапутали 
голицљивим призвуком 
о уништеним амбицијама мојим...

Каква мизера, кад трпим 
сва та разочарања 
усред овог празничног очаја
што ме неизмерно само јача...

И зар се било шта од изреченог 
преко супер модерног телефона 
дотиче данас мене...

А у мени још угасле ватре 
слуте њихове сумрачне трунке прозе 
и зашто мене отуђеног 
да слуђују сва та варошка просипања, 
оних што су неспособно ограничили 
лепоту мога поетичног исказа...


Нема коментара:

Постави коментар