петак, 6. јануар 2017.

KAD PRONAĐEM ATLANTIDU...



Vreme je da se bacim u čitalačko naručje "Pronađenoj Atlantidi"... "Najviša duhovna praksa na planeti jeste ljubav prema samome sebi - dakle prema sopstvenom JA"... Božanstveni Dante... Iz ovakvih čaša pila sam poeziju tvoje Komedije... i kao da su slične onim čašama u jednom delu Padrina... samo što na ovim mojima čašama pronalazim i zelene ukrštene mačeve, kojim smo se posle izazvali na krvavi dvoboj ili duel kako god ga ispisali... Iskrvavili smo promrzli na snegu na jutro badnjačko... A sutra zna se - preživeli piće šampanjac u slavu našeg nestanka časnog... Prego... Zuppa Romana... sa radija svira... Za razliku od prethodnih večeri, moje večerašnje partije završavaju se najređe remijem... A već sada vidim da onesposobih i za tu igru izvan koje stojim vazda... Po vama, ja sam možda beznačajno gudalo... no od muzike ove moje i disanje staje... a pisanje ne prestaje... Ne smem zaboraviti da sviram i dalje... i pišem taman to bilo i manje... i neka se razlete melodije i note moje... slova... neka odzvanjaju kao u kljunu ptica stanarica - sirotih dživdžana... što se otimaju pod zubima zime ove... i što krišom šire mala smrzla krila svoja... i dalje... i dalje... i dalje... za HAPPY CHRISTMAS... Čovek počesto boravi negde i iz onih razloga da naprosto testira stepen svoje lične izdržljivosti na raznolike tuđe provokativnosti, recimo tako... Ovo sam najsvežija Ja - od pre mesec dana ili s kraja 2015-e lepe... ovu misao više nemam - poklonila sam je... meni je poslužila samo da se fotografišem... Da li bi neko od ovde prisutnih imao srca i duše da zaplače nad ovom mojom mislenom fotografijom... Jesam li opet nešto izazvala ili nisam???... Moja Vila "Energija" polagano se popunjava i sa stilom završava... Kupila sam tepih prepun misli i staze mislene po kojima večeras nečujno gazim... Sve ide po najboljem mogućem planu... Svakim danom sve sam, zbog svega toga, radosnija... Uživam u mom divnom misaonom prostoru... Očekivane moje omiljene boje i cvetni dezeni - žuto, narandžasto, zeleno, bež, braon, krem... Jer ja zaslužujem najbolje... 

ЗДРАВО ВЕЧЕ... ДОБРО НАМ ДОШЛО БАДЊЕ ВЕЧЕ... НЕКА СЕ ЗДРАВЉЕ... СВИМА ДОГОДИ... КАКО БИ У ЗДРАВЉУ ОД ПОНОЋИ... ВАЗДА ЗБОРИЛИ... ХРИСТОС СЕ РОДИ!...

Нема коментара:

Постави коментар