понедељак, 22. август 2016.

FALI DOSADE...




U životu ne postoji trik... sve je samo stvar velikog napora, odricanja i žrtve...
Važno je biti disciplinovan i sve sprovesti doslovno, ako se očekuje i uspeh iza toga...Sutrašnji šesti dan, izgleda ovako...
doručak - kafa
užina - čaj od nane
ručak - 1 do 2 teleće šnicle sa roštilja i kuvane tikvice... treba i zelena salata, no nju nemam...
užina - čaj od nane
večera - čorba od povrća, 300 do 400 gr pečene piletine bez kožice

ovo je drugi mrsni dan u dijeti celoj... tako kad sve zbrojim i ja sam ispostila čak 5 dana... mada čitava ova dijeta je za mene neopisiv podvig i težina i jačina i provera i izdržljivost i sve... i dugo me ni jedan post nije ovako poučio, kao ova divna dijeta...Peti dan dijete koji je inače prvi mrsni dan - gotov... i sutrašnji šesti dan je mrsni... još od sinoć muči me kijavica... verovatno se tako čiste moji otrovi... i danas sam imala malo curenja iz sinusa... bilo mi je hladno... malo sam morala i odspavati... fali snage... no ostalo je još malo... i ja se osećam fantastično... jedini bol koji se tek neznatno javi jeste bol u ramenima i u mišićima gornjeg dela ruku... i malo u sinusima... biće da su mi to ili masne naslage ili otrovi... no svega se uspešno oslobađam... polse izdržanih 5 dana, zadnje dva su smešno neznatna i mala... najteže sam podnela drugi dan... ali sam ga junački podnela...Eto, sutra bi mogao da mi bude rođendan, jer ja ove godine rođendan nisam ni imala... ne, ja sam ovu godinu zamrznula, pa nisam još napunila 40 leta... sledeće godine sigurno neće izostati torta i biće to moj tek 40 rođendan... sa vatrometom, i onima koji su trebali biti tu - a nisu...Ja znam da imam mnogo dobru poeziju u sebi, ali još uvek ne umem da je ispljujem vani...Ako i najmanji čovek ima neku misiju, moja misija može biti: da privolim ljude da što više čitaju Poeziju...Од јаке воље, само воњ може бити још јачи...


Plave kišne kapi male, 
rođene iz izmaglice plave 
i po rečnom kamenu pale,
ko da su pod kišobran jedne glave
nekako baš uspravno stale prave
usred sparušene uvele trave...

Нема коментара:

Постави коментар