субота, 6. август 2016.

"KASTA DIVA"...



Rodio se u 19 veku u Kataniji, na Siciliji... i požive samo 34 godine... napisa divne opere.. ovo je delić jedne... i sad mi je žao što nisam otišla bar do njegove rodne kuće, da vdiim neke njegove lične predmete... a to mi je bilo blizu... No, da li bi naš život imao unapred izgubljeni smisao, kad ne bi za nečim vrednim žalili... i čuvena pasta novi naziv "NORMA"... i KASTA DIVA znači PREČISTA BOGINJO... i da tako brzo i prerano nije nestao nesrećni Bellini sigurno u pravcu bell canto ne bi Verdi postao najveći... ili biće da su oni sa severa uvek imali više sreće nego oni sa juga... i tako u ovom isečku Belinija nađoh onaj pregršt tuge...Prenizah prekinutu ogrlicu i napravih dve nove narukvice... moja današnja kreativnost na visokom zadatku...Još malo povoda imam za neko doterivanje... eto i ponovih prsten sa Sicilije, a i nalakirah nokte onim lepim lakom zlatne boje - tek za platu malu... Još 3 puta da se nevoljno do tamo odšetam... nekad sam volela da se i uslikam, no više ne... i pitam se kad se ono poslednji put uslikah i gde...Moje nove čaše sa stalkom za liker i druga žestoka pića... za samo 350 dinara... eto, imala sam čašice za rakiju i liker, no ove sa stalkom nisam imala... htela sam kupiti kao one što sam viđala po Siciliji, ali drugih nije bilo... no i iz ovih čaša piće ko pije sa užitkom... dok mi prijatelji dođu, plašim se da ću popiti sve sama... mada jedino ono vino od badema crveno čuvam ljubomorno samo za sebe... možda ću i prijateljima dati tek kap jednu...Konačno nađoh tu dugo traženu fluo cev i to Užicu... Sada iznad moje sudopere svetli i blješti...Posetili smo "Slatku kuću" i keka je kupila slatkiše za svoje Radosnice...Imam 62 kila... eto oni koji mi viču da sam nešto deblja ovih dana, neka znaju imam jedno 2 kila viška... I nije neka "katastrofa"... Primetno jeste - fizička aktivnost svedena ispod svih minimuma (pre 2 godine preko 3 hiljade kilometara, prošle 1500, a ove 400)... Oće to čim se ne vozi bicikla kilogrami idu gore... No, meni i ovako sve suknje lepo stoje... Ja i dalje dobro sve nosim i podnosim...

Нема коментара:

Постави коментар