субота, 3. септембар 2016.

IZ MOG ATELJEA, ZA DOBAR ŠTIMUNG...



Ja sam više stvari naučila od elegantno punijih osoba, neću da kažem gojaznih... i njima sam se istinski divila, kako sve lepo nose i podnose... kako im sve bolje i ide i stoji u životu... dok sam stalno od mršavih slušala kako su "gojazni" i kako treba da nešto smršaju... i ja sam uvek tu bila u "čudu", pa sam mislila da oni meni spočitavaju moju gojaznost... ili višak kilograma... i mršavi mi ostadoše i postadoše odjednom neshvatljivi, a među gojaznima mi je lepše, jer sam tamo mršavica... a među mršama sam izgleda "debela"... obratite samo pažnju na sitne reči ili detalje i sve će vam biti možda preterano jasno...
I nisam bezveze odletela na Mars, bar imenom... ja sebe ne vdiim u hrono ishrani uopšte... možda je to za mršave i lako svarljive osobe idealno... prvo šta me odbi jeste reč "restrikcija" u kakve to negativne asocijacije vraća bar nama koji smo zapamtili more restrikcija... ne volm kad mi neko gasi ili seče ukida svetlo... struju... ako mi ovoga puta ne profunkcioniše Mejzel ishrana, nije kriva Mejzel... već moj uzdrman organizam i silan hroničan stres... nekad mi je to itekako vidno pomoglo... no od tada sam teška dve decenije skoro...Ja sam upravo poslala moje ime na Mars... moje ime odleteleo na planetu Mars... i tako sam delimično ispunila svoju želju - da odletim na Mars... Odletite i vi... to možete učiniti do 8 septembra... Moj let bi prijatan... Srećno... No, prvi put progutam jedno slovo i tako odem i tada uspešno... no, posle iz drugog pokušaja odletim punog imena i bez greške u slovima oep uspešno... ja ne mogu ništa iz prve... obično iz treće...Poništeni smo kao poštanske marke, a onda uvidevši sve to, odbacismo sami sebe da im učinimo uslugu da nas oni ne odbace i da se ne uprljaju...Ako nam bog daje samo bol i tugu, onda o čemu treba pričati dalje...Ipak kada se svede bilans životnih utrkivanja treba kazati ovako: ja sam sudila svetu, pa je i svet presudio meni... pošteno...Posle toliko patnje i tuge zasluži čovek mir svoje unutrašnje dubine milosti pune... i ne žalosti se više čovek taj i zna da napolju više nema dobrih ljudi...A kada shvatiš važnost svoga Ja, ostaćeš bez svega što te u tome sprečavalo, a to je: bez ispraznih razgovora, tuđih nemira i tuđih briga... imaćeš samo svoju brigu i nemir svoj, no sa time ćeš ponajlakše izaći na kraj... a ljudi, ljudi će te teško pustiti takvog... oni će uvek tražiti način kako da te smetnu ili nekim novim strahom zapletu...Onaj ko se trudio da svima ugodi i da sve sasluša i posluša, zanemario je ponajviše samoga sebe...Lažljiva su vraćanja, zato ljudi beže... a stari strah ne odmara...Nije teško ostati bez išta... najteže je ostati bez reči...U kakvim nas zaslugama zatekoše, u takvima će nam i suditi... pa stoga teško onima koji zasluge ne stekoše nikakve...Klonulu reč bezuspešno je vaditi iz blata... udavila se u glibu nemoći svoje...O kako su im niske osude i ništavilo naspram njih je malo... sreće su im bezumne, a još i pobožne... opet je ponižen gnev jedne brige... blagosloveni svi ljudski jadi... stpljenje i poniženje... a nadahnuće kao nezahvalnost i ćutanje... otekli od ukora ili uroka, svejedno... stradanje i hula... ne, ti si hulja...Gde god da nam upiru oči ne mogu dobro da vide... zamutilo se... bistro više ništa nije... i beskorisno drugima je odveć korisno... ni pravda se ne raspoznaje u blatu... rđavi su i ovi i oni... obmane na početku izgledaše bezazleno male... i najbolje je pokopati sreće...Otekli su mi zglobovi na nogama no ne previše... no ipak od nečega jesu... proćiće sigurno kao što i sve prolazi...Upravo sam ponjupala juhicu i malo zgrejala svoju preosetljivu utrobu... juhica je odlična, no da ne bi bilo da svako svoju juhu hvali, to treba da kaže neko drugi...Svaku tugu istopi ili isprati kap kiše... pa biće da sam posle 3 cela dana - prebobala i ovu količinu nanovo nanesenog bola... Santa Rosaliji di Palermo veliko GRAZIE, jer je ipak preuzela dobar deo mog udela bolnog...Lorensa sam do pre neki dan pročitala jedva dve glave... i da li to od nekog sadašnjeg trenutka sve zavisi, pa i čitanje... pa mi malo dosadno i nema onog oduševljenja... no knjiga je odštampana sa dosta grešaka i možda me i to dodatno iritira... no, pročitaću ja i to bez žurbe... jer žurba više nije in... da živimo ko krnjače, pa i ajde...Pravilno kombinovanje namirnica... po principima Džudi Mejzel... od danas se ovako hranim i razmišljam... od danas moje kosmičko gnezdo ili moja vila "Energija" jeste "RAJ ZA PRAVILNO KOMBINOVANJE NAMIRNICA... SVETILIŠTE VITKOSTI I DOBRE KONDICIJE"...Moj trbuh traži malo tople juhice i sad idem da skuham tomatino juhicu...Ja znam da je meni sve trebalo tako naopako da se desi, ali je po drugi put sve trebalo da se uradi i učini sasvim drugačije, po moju krhku preosetljivost malo neosetnije... ovako me i udah najobičnijeg vazduha zaboli... a i u srce me probada...Mislim da mene ipak dosta muči želudac i to je moja jedna stara boljka... a boleli su me i probadali takođe i bubrezi... ja sam trebala biti mnogo pošteđena, jer doista imam preosetljive unutrašnje organe... i nadam se da se toga nisam kasno setila...Moj ručak bi odlična kombinacija, lagano i uksuno... no, zar može i moj ručak da bude bez nekih nepredviđenih "fenomena"... tačno se držim pauze od 3 sata, a ono na 30 minuta pre početka moga jela, jave se neopisivi i strahoviti bolovi u trbuhu... i naravno pod takvim bolom ja sam sela da ručam... kažem hrana ne opterećuje i tako sve do sada ostadoše tek neznatni bolovi... no taj udar iili nalet bola i probadanje kao nožem usred pupka, e to je trebalo podneti...I sutra započinjem dan voćem kako i treba... biće i grožđa i lubenice, a i jabuka... od ovog voće ne može da ne bude efekata zdarvih, dobrih i mršavih kad tad...A ovo se upravo i dešava da ja opet odustanem od svojih principa po programu Mejzel... no neću... borba će trajati 6 meseci... a od proleća biće mnogo lakše i mršavije, pa i lepše...Mada kad razmislim bolje, neki dan na izeltu ono grožđe mi je prijalo, biće da mi možda nisu prijali proteini prethodna 2 dana... ne znam još istražujem - ali neka sila znam da postoji...Biće da mi ništa od kupovnog voća, mislim na plavo grožđe nije prijalo, no lubenice jesu, ali one su već prošle i ovo što ima nije kako valja... a evo i zašto... sigurno je mnogo prskano plavo grožđe i ima mnogo otrova... pravo je čudo kako se do činije mojih neprskanih jabuka osećam opet lepo i lagano, a i mnogo više praznim tečnost iz sebe...Bog poživeo moje neprskane jabuke... topim se i opet se osećaj neke lakoće vraća u mene...Od 13 sati sam na jabukama... moj "problem" nisu kilogrami jer ih imam sasvim dovoljno... mene zabrinjava moja neizbačena tečnost koja mi sav taj grozni efekat i stvara... kako sam ja dosta jela ne gledajući šta kombinujem, a pritom nisam imala ovoliko kilograma... to je bilo onda kad sam vozila biciklu i dok me nisu zastrašili i smetnuli sa moga puta...Još malo završavam grožđe, a onda prelazim sa 1 sat na moje domaće neprskane jabuke kisele, koje ima da grickam čitav dan... i osim kafe i vode više ništa... sad moram da neutrališem i onu malu količinu pravilno iskombionovanih obroka i kako je moguće da kod mene ne funkcioniše više Mejzel princip... što su mi se vratili kilogrami i oticanje... šta mi preostaje nego apsolutno mučenje i gladovanje...A danas uz sve ovo odlično ide muzika - fado...Da mi se nije sve dogodilo na sličan način opet, ja svako jutro septembarsko ne bih ipisala svoje možda najzrelije pesme... eto, ja opet pišem one svoje stare i slične bolne pesme... i ko zna, možda su nadomestiti sav onaj zastoj i uništenje...Neverovatno uzdrman moj organizam... stres... jutros vaga pokazuje opet onih 62,5 kg... da čovek ne poveruje rođenim očima.... sve iskombinovano kako treba, a količina hrane mizerna... no nešto neštima... nešto što je funkcionisalo, više ne funkcioniše... ja ne izbacujem tečnost kako bi trebalo... u meni se nešto nakupilo mnogo teško... srećom ovaj vraćeni višak od 4,5 kg ne vidi se u obimu... no ta nevidljiva težina unutra postoji...Uz prohladne dane prija i topla brzo skuvana supa (iz kesice za zaposlene domaćice)... Moja prva supa - pripremljena u kosmičkom gnezdu... I po magli sa brda, rekla bih da miriše na neki rani sneg...Idealno vreme da se aktivira čajnik (kapacitet 1 litar ili 3 šolje)... Mnogo toplog skuvanog ćaja... I nema zime...Zazimilo pravo i ko ima drva, mogao bi i vatru da založi (ja još nisam spremila drva, a i grejanje u prizemlju se renovira, tako da sad zbog svega toga i ja sam u prekidu)... Došlo vreme da se i prozori zatvore... Do jutros nisam prozore zatvarala, ali sad zbog zime moram... Zahladnelo i to pravo jesenje... I kako je zima, večeras planiram i ćebetom da se umotam...Nemam mnogo da kažem... osim da i danas ima dobrih promena i novina na mnogo bolje...Svima koji odlaze na ručak - želim prijatan ručak... No, posle ručka očekuje me veliko pospremanje i pune ruke posla... Konačno stigla je i ta moja soba... Sve je ispalo kako sam i očekivala - dobro... Al ja ne bi bila ja - kad uz sve to ne bi i bilo malo peha... Šta se desilo?... Pri montiranju bočnih stranica kreveta došlo je do oštećenja, pa sad čekam da fabrika isporuči nove stranice... Oštećene su i čak su mi na dva mesta izbušili i parket, jer neko je predvideo šafove koji ne pašu... Bože zdravlja - nije neka šteta... Mali propusti i neprimetni... Jel?... Danas ću okačiti i divne garnišle od oraha... Tako da mi ostaje još spavanja na podu i sunđerima... A čekam i "dormeo dušek" i jastuk u zlatnoj boji da mi stigne, pa dok se oformi - e imam kao i uvek da se baš, baš načekam... Al kad sve sastavim i skockam - ma biće mi ko u raju... Neka smo živi i zdravi... "SVI LAŽU"... ... neko više... a Ja manje...Paramahamsa Swami Mahesvarananda: ''Sta je nemoguce - sve je moguce: gde postoji volja postoji i nacin''...''Disciplina je most izmedju cilja i dostignuca''...''Nikad ne slusajte one koji lose govore o drugima, a dobro o vama''...Francuska narodna: ''Sreca daje prijatelje, a nesreca ih proverava''...''Ne mogu biti strucan u svacemu, ali mogu biti strucan u necemu''...Eva Arrington: ''Zivite sa svojim mislima, ali budite oprezni kakve su!''...''Znanje omogucava izbor u zivotu''...''Svaki minut je prilika da promenimo svoj zivot''...John Petit - Senn: ''Ne ono sto imamo, nego ono u cemu uzivamo cini nase bogatstvo''...''Za mudrog coveka svaki dan znaci novi zivot''...Paramahamsa Swami Mahesvarananda: ''Ne seci istinom kao nozem, nego je govori sa ljubavlju''...''Precesto reagujemo na zivot, umesto da ga kreiramo''...Erich Fromm: ''Bogat nije onaj ko puno ima, vec ko puno daje''...''Porodica i prijatelji su skriveno blago. Potrazite ih i uzivajte u njihovom bogatstvu''...John Moneghan: ''Neuspeh nije najstrasnija stvar na svetu. Najstrasnije je ne pokusati''...''Nema situacije koja se ne moze poboljsati''...Lao Ce: ''Ucenje je kao veslanje uzvodno. Cim se prestane, odmah se krece nazad''...Indijska izreka: ''Gresiti je ljudski, oprastati bozanski''...''Svaka stranica vaseg zivota je stranica vase istorije''...Jennifer Stone: ''Postenje se placa, ali ne u gotovini''...''Ljudi oprastaju sve osim iskrenosti''...''Vreme je roba dostupna u strogo ogranicenim kolicinama''...''Moj interes je u buducnosti jer tamo nameravam provesti ostatak svoga zivota''...Paulo Coelino: ''Srecan je onaj covek koji uspe ziveti u sadasnjosti'''...O. W. Holmes: ''Najvaznija stvar na svetu nije gde smo, vec u kojem smeru idemo''...Brian Tracy: ''Budite veciti student. Sto vise ucite, vise cete zaradjivati i imacete vise sigurnosti''...''Gubitnici nikad ne pobedjuju, a pobednici nikad ne odustaju''...Ruska izreka: ''Prijateljstvo je kao staklo - kad ga jednom razbijes, vise ga neces sastaviti''...''Krupne glasine nastaju od sitnih saputanja''...''Bez odricanja nema discipline, a bez discipline nema savrsenstva''...Napoleon Hill: ''Sav napor se isplati ukoliko ne odustajemo od onoga sto smo naumili''...Albert Einstein: ''Ne moze se izracunati sve sto vredi, niti vredi sve sto se moze izracunati''...''Bolje je zaboraviti i smejati se nego se secati i biti potisten''...''Loyd Jones: ''Oni koji pokusavaju nesto uciniti i ne uspeju su neuporedivo bolji od onih koji nista ne pokusavaju i uspeju''...Epiktet: ''Priroda je dala coveku jedan jezik, ali dva uveta, da bi dva puta vise slusao nego pricao''...Winston Churchill: ''Neprekidan trud, a ne snaga i inteligencija je nacin da otkrijemo nase mogucnosti''...''Uvek nadjemo ono sto trazimo. Pobednik je usmeren na pozitivne stvari''...Elbert Hubbard: ''Sreca u ovome zivotu zavisi manje od toga sto vam se dogadja, a vise o nacinu na koji to prihvatate''...Elbert Hubbard: ''Ako zelite da posao bude dobro obavljen, poverite ga zaposlenom coveku. Besposleni nikad nemaju vremena''...Sri Chinmoy: ''Juce sam bio pametan. Zato sam zeleo menjati svet. Danas sam mudar. Zato menjam sebe''...Pablo Picasso: ''Ko zeli nesto uciniti naci ce nacina, ko ne zeli naci ce izgovor''...Keaton: ''Pametni uce i od budala, budale ni od pametnih''...Richard M. White: ''Upamite, prvorazredni ljudi zaposljavaju prvorazredne ljude, dok drugorazredni zaposljavaju trecerazredne''...

Нема коментара:

Постави коментар