петак, 9. септембар 2016.

"LOŠI LJUDI OBIČNO NISU SREĆNI" ili "NAUČITE DA PREŽIVITE PORAZ"...



Svaki dan bi čovek trebao nešto lepo i za početak osunčano kazati... Dobar dan..."LOŠI LJUDI OBIČNO NISU SREĆNI"...U meni nema potencijala... Zakržljalo sve...Kroz probuđenu svesnost priznajem nisam dovoljno dobra da radim nešto što prevazilazi mene kao nejako i nesposobno ljudsko biće...Sve što radim ne ispadne kako bi trebalo... Sve što učinim nije dobro... Ja ne znam svoj posao...Danas sam saznala da je jednom nekome zasmetala jedna moja reč ostala ispisana na tabli "dživdžan" i naravno komentar tada beše, kako to ja smem da koristim turske reči...Neke ciljeve nije moguće ispuniti...Biće da je istinska sreća upravo u tome da čovek prestane da radi ono u čemu nije uspešan...Čime to čovek kao ja ima da se pohvali???...Izgubila sam sposobnost za savladavanje i učenje nekih nastavnih tema...Najteže mi pada sve ono u čemu znam da nisam dobra...I baš me danas hoće... upravo mi puklo pola zuba, srećom iznutra pa se ne vidi..."AKO ĆUTITE, UVEK ĆETE OČUVATI INTEGRITET"."LAKŠE JE OSETITI NEUSPEH NEGO OSETITI USPEH"."NAUČITE DA PREŽIVITE PORAZ"."ŽIVOTNA MUDROST SE OGLEDA U ELIMINISANJU NEBITNIH STVARI"."NAVIJTE SAT TAKO DA MALO ŽURI"."BUDITE ORIGINALNI - ČAK I EKSCENTRIČNI"."POSLE GOZBE DOLAZI PERIOD RAZMIŠLJANJA"."ČAK I AKO STE NA PRAVOM PUTU, PREGAZIĆE VAS AKO SAMO SEDITE NA NJEMU"."ČAK I NAJBOLJI PISAC MORA DA BRIŠE ONO ŠTO JE NAPISAO"."POŠTO SE LJUDI MILENIJUMIMA NISU MENJALI, ISTORIJA TREBA DA BUDE NAŠ NAJBOLJI UČITELJ"."POSMATRAJTE SOPSTVENA OSEĆANJA KAO DA SU OSEĆANJA NEKE DRUGE OSOBE".Ove sezone, moj "najubitačniji" dan jeste UTORAK... Promene, zar ne???..."Bezdušno" neko vreme... Radno... Od 9 i 55 do 16 i 10 uz 3 pauze i jedne puknute čarape... Bez ručka i sa malo vode... Neisrcpljujuća divota i svelepota... Čovek mora da prevaziđe samoga sebe - nema mu druge... I neka se sad niko ne čudi što paklicu cigareta jedva razvučem na 4 do 5 dana...I zaista je smešno koliko ljudi lažu... al je još smešnije ukoliko misle da im verujemo...Mene svaki dan, a bogme i već 9-u godinu za redom... ama baš svaki dan veseli, to što nemam posao... i što ga očito neći nikada ni imati... a od čega ću preživeti i ko pas živeti- to valjda bog zna... Možda padne koja mrva i za mene sa vašeg stola... Samo da ne bude prekasno - da ne skapam od tuge i žalosti... Eto to me veseli do bola...Ispravljana je greška i stigle su mi nove stranice za krevet samac Firenza... I sad imam okvri il kako se to još kaže - kostur... Sad čekam dormeo da stigne... I tek tada ću kompletno da uživam... Prijatan dan...Eli Fore, 1948: ''U stvari, svaki Holandjanin se radja kao slikar, jer drugacije naprosto nije moguce. Rembrant takodje nije izbegao tu sudbinu. Ono sto je, medjutim, za hiljade nizozemskih slikara bilo gotova tema, za Rembranta je tek pocetak razmisljanja i umetnickih traganja''.Van Gog, 1885: ''Rembranta s punim pravom mozemo nazvati carobnjakom. A to takodje nije lak zanat''.Andre Malro: ''Rembrant ne izrazava ono sto poseduje, vec se bavi onim sto mu nedostaje''.Vinsent Van Gog: ''Portreti koje je naslikao Rembrant vise su nego obican rad prema modelu: oni su otkrovenje''...

Нема коментара:

Постави коментар