недеља, 4. септембар 2016.

NIŽEM PERLE AKRILNE - i to je Umetnost...




Ošo: "Trenutak (momenat) kada prihvatiš svoje Ja (samoga sebe), postaješ lep (prelep)"...Šta li naša imena sada rade na Marsu...I šta se dogodi običnom čoveku... to da čovek nikad i ništa ne ostvari u životu, a sve što nazove nekakvim ostvarenjem jeste samo puka iluzija da je nešto stvarno i ostvario vredno života...Neizrecive su ljudske patnje i rane... i život postaje pesma ranjena bolom tuge... dubine duše ćute... i reč vanvremena tek traje... pustinja zvuke više ne daje... idealni smisao škrt postaje... a čovek u strepnji i strahu, tek skrivenim bolom opstaje... izgubljeno i ono što jeste i ono što nije... kružnom orbitom skrivenog smisla kružim... odvija se tišina... zagledam se u kap kiše što se rasprši na vetru... i kao da narušim neku neizrečenu reč ili pesmu...Taj osećaj da počesto pomislim loše o sebi, usadili su mi pogrešni ljudi...Šta rade oko nas nesigurni ljudi... obično bez prestanka brbljaju ili nešto mrmljaju...Čovek obično uči sa velikim zakašnjenjem, ali ipak uči...Pravi prijatelji su oni koji ne bi okrenuli glavu u stranu ako ste u nevolji... no čim nevolja pokuca na vrata, ni pravih prijatelja nema više...Ljudski karakteri koje srećemo okolo nas su prilično ograničeni..."Da bi pronašli mir, morate biti voljni da izgubte sve vaše konekcije (veze) sa ljudima, mestima, i stvarima koje stvaraju svu tu buku (galamu) u vašem životu"...Znate kad sam najratlija... kad sam sama... nađite i vi momenat kad ste najratliji....Treba znati da je momenat konačnog osvešćenja upravo onaj kad otkačite sve, pa ma ko vam taj bio... no, ako vam je i oko najmilije, a pritom vam po vazdan samo sipa količinu težine i negativnosti neke - bežite do njega... znam imate svi neku teškoću, no ja je možda imam više od vas, tako da mi još plus vaša težina na moju težinu dođe ravno smrti... a to zaista ne želim... ja bih malo više da živim i dišem... ako nemate šta lepo i dobro reći - bežite od mene i ne zovite me više... tu sam jedino za moje tri Radosti... uvek...Od života ne treba napraviti mizeriju, već misteriju, zato uzmite mistriju u svoje ruke i zidajte...Neka su vam zadali udarce, neka su vas po ko zna koji put ranili, neka su vas povredili, neka vas je i jako zabolelo... no smislite nešto originalno i mnogo dobro po vas same... i otputujte ili prošetajte njima ispred oka - neće vas podneti nikad lako, jer preživećete sve njihovo naopako, kako tako...Imam i još jednu želju, koju ću realizovati, tamo iza 21 septembra... i sve moje želje tiču se putovanja... da vidim ono što još videla nisam..."Ako čitaš upravo sada, nadam se da se nešto zaista veliko desilo tebi danas"...Meni je sinula konačno genijalna Ideja... i ako Bog da, uskoro ću je realizovati... neću reći ništa unapred, ali idem na jedno divno sveto mesto gde još nisam bila... doneću fotogarfije, pa će vam sve biti jasno - gde sam bila i šta sam videla... taman  u ponedeljak mogu i da ostvarim ovu Ideju..I valjda nas višedecenijski bol toliko otupi, da nas život boli sve manje... postajemo neosetno ravnodušni...Gotovo i sa grožđem... pauza 3 sata i ručak u 17 i 11... juče sam se nakuvala, pa imam ostataka namirnica i za danas...Kad bi ljudi znali kako se čovek ponajlakše i ponajbrže navikne na tugu i muku, mnogo brže i lakše nego na najveću sreću...Sinoć sam pročitala i treću glavu od Lorensa... biće da polako ulazim u suštinu teške ljudske drame...Sad grickam plavo grožđe...12.01 - pojela sam celu lubenicu... kakva blagodat ove godine - do kada imamo lubenicu na našim trpezama... u 13 sati prelazak na novu vrstu voća - plavo grožđe..."MUDROST KOJU TRAŽIŠ VEĆ JE U TEBI"...Ljudi su jako dosadni... oni uopšte ne shvataju da ja želim da budem sama i da je meni najlepše kad sam sama...25 avgust 2015 jeste datum na koji sam započela način ishrane po načelima Mejzel... i polako 6 meseci je predamnom i 25 februara 2016 ću vam reći koliko tačno težim... no, efekti su dobri i brzi i ja imam one divne obline o kojima Mejezl piše iako vaga pokaza opet 62 kg, tj. 61,5 kg - izbacujem ono zaustavljeno u meni... čekam da kupim moju novu vagicu pa da vidim šta ona kaže... ja koja sam imala mahom zatvore i neurednu stolicu... sada imam svako jutro mekanu i laku stolicu... a jutros sam imala čak 3 stolice... od lubenice fanatstično idem u wc - lakša nužda, kao i od jabuka... no lubenica mi je najidelanije voće...Bilo bi genijalno, kada bi čovek mogao svaki dan svetu da podari pesmu... ali ne može, jer - čovek je pokatkad nešto sasvim više od snopa reči smeštenog u strofe...Od nekih komentara podilazi me tiha jeza...Više volim da plačem, nego da se smejem...Naši životi su upravo takvi da sami sebi ne dozvoljavamo gotovo nikakvu vrstu ozbiljne preokupacije, jer nas počesto okupiraju i porobe neke sasvim beznačajne trice i sitnice...Ono što mene ljudi ponajčešće pitaju, ja više nemam želje da im isto uzvratim i isto ih priupitam-pitam... A što, ne znam???... Biće da gubim nekadašnju naivnu dečju radoznalost...Tim pre, sve postaje bolje, što čovek prizna koliko je veliki utopista...Niko nije toliko jak, da gluposti ne mogu da ga izmrcvare i unište... Jednom rečju, ja sam: dotučen i utučena... I sve sam manje učena... Ali sam i mučena...Uvek među tim mnoštvom, kao po nekom nepisanom pravili, ima onih koji ne vole što nas opet vide... Da li da se utešim time što ni ja tu ne želim dugo ostati...Jak (snažan - misli se na karakter i snagu volje) muškarac može se rukovati sa jakom ženom. A slab (nejak) muškarac će reći da takva žena ima stav...Ja sam išla u osnovnu školu... i pošto moj mozak neverovatn odobro pamti... ja sam u toj istoj školi... naučila da pišem i ćirilicom i latinicom... i to pravo ne može niko da ni ukine, ospori il osujeti... Prema tome - oba pisma podjednako koristim i volim, i tome ne mogu da odolim... Ja volim da pišem i ćirilicom i latinicom... Mada u svetu digitalnih komuniakcija - mnogo mi je lakše za koristiti latinicu... A treba mi i za engleski... Hvala... I laku noć...Ja sam otvorena za dobre mogućnosti...Čovek sebi ne sme nikad da dozvoli, da naiđu na nejga takve okolnosti, koje bi ga na neki način zakopale tako strašno, a da on ne bi bio u stanju posle njih, da ga pomeri ni zvuk od 220 u voltima...Ja sam na regal zalepila ogledalo i sada svakog jutra čim ustanem poželim sebi dobro jutro i kažem sebi da sebe volim - naravno dok se gledam u to ogledalo lepo... Tako sam započela ovo jutro... Rešila sam da ima sveukupno 3 ogledala u svom stanu: u kupatilu, u sobi i u predsoblju... Za sada imam dva i jako sam ponosna na oba... Na noćni ormarić sam položila papire sa iskucanim afirmacijama... Prestala sam da ih čitam, al obećavam vratiću se njima... Koliko još od ujutru krećem sa iščitavanjem i ponavljanjem... Sve u svemu ja se snalazim odlično i izvanredno... Srećna sam...Najpametnija odluka jeste upravo ona u kojoj sve svoje gluposti zadržimo samo za sebe...Najveličanstveniji dodiri jesu upravo oni kada vas neko dodirne rečju, il stihom il pesmom il rimom...Bolje da držim jezik za zubima i slušam moj omiljeni zvuk...Peglala sam puna 2 sata,,, od 10 do 12... i osećam se odlično... Sad je sve pod konac u mom regalu... Šta ću kad "patim" od perfekcionizma...Winston Churchil: ''Govor bi trebao biti poput zenske suknje: dovoljno dugacak da bi pokrio temu, a dovoljno kratak da bi bio zanimljiv''...''Iskustvo je knjiga koju znaju da citaju i nepismeni''.''Uzdaj se u svoju pamet, s tudjom se savetuj''...''Sto pametnija glava, to lakse ledjima''.''Nisu opasni oni koji su mocni, vec oni koji su osvetoljubivi''.''Ako kazes neku tajnu svom prijatelju, vodi racuna da i on ima svog prijatelja''.''Ko ima snazne ruke pobedice jednog, ko ima veliko znanje - pobedice hiljadu''.Seneca: ''Vreme otkriva istinu''.''Jedanput ne zadrzi jezik, i celu godinu neces moci da uklonis posledice''.''Dobar menadzer predvidi problem, a los se njime bavi''.''Dobro vaspitanje je najbolje nasledstvo''.''Ignorisi one koji te pokusavaju obeshrabriti''.Leonardo da Vinci: ''Samo veliki ljudi mogu zaista voleti''.''Upoznas li manu, vec si je pola ispravio''.''TAmo gde nijedan kljuc ne otvara, otvara strpljivost''.''Srecan je onaj koji nema neprijatelja, a jos srecniji onaj koji nije nikome neprijatelj''.La Fontaine: ''Budite zahvalni na savetima, a ne na pohvalama''.Seneca: ''Zivot je poput basne, nije vazno koliko je dug, vec koliko je poucan''.''S tudjom stetom jeftino se doalzi do pameti''.''Ljudi o dobrim delima govore, a ne izvrsavaju ih; naprotiv, losa izvrsavaju, i o njima ne goovre''.'''Prilika cesto dolazi prikrivena u obliku nesrece ili privremenog poraza''.''U revolucijama postoje dve vrste ljudi; oni koji ih dizu i oni koji se njima koriste''.''Ko hoce da uci, svuda nadje skolu''.''Ko nauci decu da se zadovolje malim, ostavlja im vise od bogatstva''.''Ko ima srece - nije mu potrebna pamet, ko ima pameti - potrebna mu je sreca''.Mathias Claudius: ''Ne govori uvek sve sto znas, ali znaj uvek sve sta govoris''.''Ko ide ispravnim putem, brzo ce dobiti saputnike''.Arapska narodna poslovica: ''Bolje je prijatelju oprostiti nego ga izgubiti''.''Istini nije potrebno mnogo reci, a laz ih nikad nema dovoljno''.''Nisu losa vremena, nego ljudi''.Blaise Pascal: ''Sve nase umovanje svodi se na to da popustamo osecanjima''.''Dovoljno je srecan onaj koji nema vremena da bude nesrecan''.''Posle plime bogacenja, dolazi oseka morala''.''Dobro koje na ledjima nosi zlo, nije dobro''.''Daj onako kako bi zeleo da primas, primaj onako kako bi zeleo da das''.''Vise moze srdzba za tren da pokvari, nego razum za dan da ispravi''.Bugarska poslovica: ''Kada nekom cinis dobro, misli i na posledice''.''Veliina ne oznacava i vrednost, jer bi, inace, ogroman kamen bio vredniji od dijamanata''.''Bolje je na pravom putu sepati, nego na pogresnom jahati''.''Pobeda ima stotinu oceva, poraz je siroce''.''Bolje je malo reci a mnogo srca, nego mnogo reci a malo srca''.''Istinski volimo samo one koje volimo cak i u njihovoj nemoci i njihovoj bedi''.''Bogatsvo je lep cilim kojim se, cesto, prekrivaju prljavi zidovi''.R. H. Grant: ''Kada zaposlite ljude koj isu pametniji od vas, dokazali ste da ste pametniji od njih''.''Ako u zivotu ne zelimo uciniti nista vredno, neznanje je blazenstvo''.''Ono sto si sada je ono sta si cinio do sada, ono sta ces biti je ono sta cinis sada''.''Pametan skriva svoje vrline u srcu, budala ih drzi na jeziku''.Herold Pinter: ''Samo su sa jednom stvari svi ljudi zadovoljni: njihov razum im je dovoljan, bez obzira na to koliko ga imali''.''Mudrost koja prelazi meru gora je od gluposti''.''Medju ljudima razmisli o svojim recima, kad si sam razmisli o svojim mislima''.''Kad dozivis iskustvo, raduj se kao da si dobio nagradu''.''Svaki trenutak je prilika da ucimo od svog okruzenja''.''Nemoj nikome dozvoliti da po tvom razumu seta prljavim nogama''.''Ko casno umre, ljudi ga pamte i stotinu godina, a onoga bez casti i rodjena deca zaborave''.Albert Einstein: ''Ne mozemo resiti probleme na isti nacin na koji smo ih stvorili''.''Kako god zima bila topla, uvek je zima''.Napoleon: ''Mozete me pitati o bilo cemu osim o vremenu''.''Za slepca ne postoji dan, za pijanog ne postoji vreme''.''Vuk ostaje vuk cak i ako ovce nije pojeo''.T. J. Peters: ''Drzi se onoga sto znas''.''Veliki tovar - muka za kamilu; velika ljubav - muka za srce''.''Velike ptice su cutljive, a male najvise kreste''.E. Schon: ''Nova ideja ili otkriva sampione ili umire''.''Brzo se najesti - steti zelucu; brzo se obogatiti - steti zivotu''.''Razmotri stavri iz svakog ugla''.Warren Buffett: ''Treba dvadeset godina da izgradimo repuatciju, a samo pet minuta da je unistimo. Ako razmisljate o tome, cinicete stvari drugacije''.Albert Einstein: ''Nemojte pokusavati biti samo uspesna osoba nego i osoba od vrednosti''.''Lako je odrzavati mir kad je pas na lancu''.Leif Edvinsson: ''Putovanja zapocinju, ali se i ne zavrsavaju onako kako ocekujemo''.''Ko se dovoljno vode napio, izvoru ledja okrece''.''Nije dovoljno iamti pravo. Treba i dobiti i ostvariti svoje pravo''.''Blago onome ko ima prijatelje, tesko onome kome su potrebni''.''Otvori oci i gledaj stvari kakve su one stvarno''.''Ko veruje da ima samo obozavatelje i prijatelje - taj neka prestane s politikom i prikljuci se nekom dobrotvornom drustvu''.Shakespeare: ''Svet je onoliko zanimljiv koliko smo mi radoznali. Svet je pozornica na kojoj svako igra svoju ulogu''.''Zbog stalnih radova put uspeha je za mnoge zatvoren''.Roy Croft: ''Volim te ne radi onog sto si ti, nego radi onog sto sam ja kada sam s tobom''.''Budite gospodari, a ne zrtve promena''.''Ako postoji problem, postoji i resenje''.Chesterfield: ''Ljudi mrze one koji u njima bude osecaj nize vrednosti''.'Lichtenberg: ''Covek koji je zaljubljen u sebe ima malo suparnika''.''Kriza je kada ne mozete reci: 'Zaboravimo celu stvar' ''.''Imaj vremena za smeh - to je muzika duse''.''Nikada ne lazi, ne varaj i ne kradi. Uvek cini postena dela''.''Imaj vremena da gledas oko sebe - suvise je kratak dan za sebicnost''.W. Churchil: ''Tajna uspeha u zivotu nije u tome da covek radi ono sto voli, vec da voli ono sto radi''.Sasha Guitry: ''Dokle god volimo nekoga zbog njegovih vrlina, to nije nista ozbiljno. Ali kad ga pocnemo ljubiti zbog njegovih mana, onda je to ljubav''.''Imaj vremena za sanjarenje - to je put ka zvezdama''.A. Tofler: '''U buducnosti se nece smatrati nepismenim onaj koji ne zna citati, vec onaj koji nije naucio uciti''.''Promene su prilika za boljitak''.''Imaj vremena za citanje - to je osnova mudrosti''.'Imaj vremena za igru - to je tajna mladosti''.La Rochefoucauld: ''Teze je prikrivati osecanja koja imamo, nego glumiti osecanja koja nemamo''.''Imaj vremena za razmisljanje - to je izvor moci''.''Citaj, proucavaj i uci o svemu sto moze biti vazno tvom zivotu''.''Imaj vremena za rad - to je cena uspeha''.''Ostar jezik i glupost su cesto u istoj glavi''.Africka narodna poslovica: ''Grube sale prijatelja isto su sto i izdajstvo''.Konfucije: ''Svakog dana ponesi kanticu zemlje na jedno mesto i sagradices planinu''.Simonid: ''Onaj kome je iskreno stalo do prijateljstva, ne nastoji da dobije prijatelja, vec da postane prijatelj''.Napoleon: ''Budala ima veliku prednost pred pametnim covekom, uvek je zadovoljan samim sobom''.Ovidius: ''Sklapaj prijateljstvo sa sebi ravnim''.Seneka: ''Prijatelja nasamo kori, a javno ga hvali''...''Dve su glave pametnije od jedne. Jos je bolje kada je druga glava pametnija od vase''.''Nije mudar onaj koji svet poznaje, nego onaj koji ga moze podnositi takvog''.''Mnoge mrzimo bez razloga, a da ih zavolimo, trazimo cvrste razloge''.''Borbu je stvorila priroda, a mrznju je izmislio covek''.''Bolje je podbaciti u originalnosti nego uspeti u imitaciji''.''Ako je onaj koji te mrzi gladan, daj mu hleba, ako je zedan, daj mu vode''.''Onaj ko te se boji u prisustvu, mrzi ce te u odsustvu''.Irska poslovica: ''Treba vremena da se izgradi dvorac''.''Mudrost je kcer iskustva''.''Kad smo mali, uce nas govoriti. Kako starimo, ucimo da cutimo''.''Prijatelju, da bih te razveselio, ispricacu ti svoju novu nevolju''.''Mudrome vise koriste neprijatelji nego glupome prijatelji''.Shakespeare: ''Ne pokazuj sve sto imas, niti govori sve sto znas''.''Nije mudar onaj koji mnogo zna, vec onaj cija su znanja korisna''.''Mudar covek vidi onoliko koliko hoce, a ne koliko moze''.Peter Drucker: ''Ne moze se upravljati sa onim sto se ne moze meriti''.''Tri puta vode do mudrosti: razmisljanje - ono je najplemenitije, vaspitanje - ono je najlakse, iskustvo - ono je najneugodnije''.''Dve stavri su beskonacne, svemir i ljudska glupost. Ali sto se svemira tice, nisam nacisto siguran''.Francis Bacon: ''Budi iskren prema sebi kako ne bi bio lazan prema drugima''.Konfucije: ''Zbog jedne reci coveka cesto smatraju mudrim, a zbog jedne reci cesto ga smatraju glupim. Zaista moramo dobro paziti sta govorimo''.John M. Templeton: ''Mera je mentalnog zdravlja sklonost pronalazenja dobroga u svemu''.''Ne odustaj i ne popustaj''.Šekspir: ''Ako nekoga mrzi mnogo ljudi, to mora da je dobar covek''.Kronin: ''Nije potrebno mnogo dosetljivosti da bi se prevario covek koji nam veruje''.''Ludim se smatra onaj cija se ludost ne poklapa s ludoscu vecine''.Monteskje: ''Srecni li su narodi koji imaju dosadnu istoriju''.''Uspeh nije onda kada imamo sve sto zelimo, nego ako cenimo sve sto imamo''.''Daj vise nego sto si planirao''.''Nemojte seci ono sto se moze odvezati''.Ezop: ''Time sto vam ne cine zlo, zli ljudi misle da vam cine mnoga dobra''.''Teznja ka istini je vrednija i draza od same istine''.Marko Aurelije: ''Kakve su ti uobicajene msili takva ce biti i narav tvoje duse - jer misli dusi daju boju''.Marko Aurelije: ''Zivot ti se pretvara u ono sto mislis''.Kornej: ''Lazna skromnost ne uliva mnogo poverenja''.''Zivot je mnogo jednostavniji kada kazemo istinu''.Aristotel: ''Svaka obaveza trazi vreme. Ne mora se misliti sve ono sto se kaze''.''3 - 4 % ljudi iamju napisane ciljeve. Oni su najuspesniji ljudi''.''Ciljevi su snovi sa akcijom''.''Znanje nije dovoljno. Moramo ga primeniti. Zelja nije dovoljna. Moramo to uciniti''.''Istrazi sta je receno, a ne ko je rekao''.''Iako govore razlicitim jezicima, postoji slicnost medju ljudima. Svi se smeju istim jezikom''.Vivekananda: ''Ako niste spremni da se menjate svakog trenutka, necete nikada saznati istinu''.''Nauci kako se uci''.Angelus Silesius: ''U potrazi za kamenom mudraca ne moras prvo putovati u strane zemlje''.''Zasto zelimo menjati druge, kad jedino mozemo promeniti sebe?''.''Covece zaviri prvo u sebe samog''.''Upoznaj sebe da bi bolje upoznao druge''.Buddha: ''Ono sto jesmo je proizvod sopstvenog razmisljanja''...

Нема коментара:

Постави коментар