уторак, 22. новембар 2016.

CELOVITA LAŽ...




Idem da čitam... stadoh na strani 70... da vidim šta je dalje bilo... do sutra... do novog svitanja...
Ljudi se ne vole... oni se samo trpe i dobro podnose.."BUDUĆNOST ZAVISI OD TOGA ŠTA RADIŠ DANAS"-Gandi..."SVE DOK NE POČNEŠ VEROVATI U SPOSTVENO JA, NEĆEŠ IMATI ŽIVOT"-Rocky..."NAJBOLJI BORAC NIKAD NIJE LJUT".."JA SAM MOJ PROBLEM, NO TAKOĐE I MOJE REŠENJE"..."JA SAM DIJAMANT. NE MOGU ME SLOMITI"..."UKOLIKO OSUĐUJETE LJUDE, NEĆETE IMATI VREMENA DA IH VOLITE"-Majka Tereza..."VEROVANJE U SOPSTVENO JA JESTE PRVA TAJNA USPEHA"...Pobednik je onaj ko ume izreći lepu besedu bez čitanja...Dete u meni neprestano čita...Na svu sreću Ja nikad nisam bila predmet zaljubljivanja, već preziranja i prezira... odbacivanja... podbacivanja... provociranja...Ja se nisam zaljubila i Ja se neću nikad zaljubiti... zar mi treba još jedan idijot u moru idiota...Iako sam od jutros dva puta palila tamnjan mojim mislila kruži stara Ideja - zapaliti još jednu cigaretu posle toliko vremena... Ja ništa nisam uradila - to je samo mislena borba i na tome će i ostati... pogan mi više nikad ne treba..."POLA ISTINE... JESTE CELA LAŽ"-judejska poslovica..."JA SAM JA I TO JE SVE ŠTO TREBA DA BUDEM"..."NA KRAJU IGRE KRALJ I PION IDU U ISTU KUTIJU"-italijanska poslovica.."FOKUSIRAM SE SAMO NA ONO ŠTO JESTE DOBRO"..."ŽIVI NA SUNCU. PLIVAJ U MORU. PIJ DIVLJI VAZDUH"-Emerson...VERUJEM U SVU RASPOLOŽIVU, SKRIVENU I JOŠ NE OTKRIVENU VELIKU SNAGU SVOGA SOPSTVENOG UNUTRAŠNJEG JA."SAMO ONIMA KOJIMA JE STALO DO MENE MOGU ME ČUTI KADA SAM NAJTIŠA"..."SVAKI PUT KAD NAĐEM MALO HUMORA U SVAKOJ TEŠKOJ SITUACIJI, JA SAM POBEDILA"...Uz sve žalosne konstatacije današnjeg dana fali još samo jedna i to veoma tačna i važna: Ja sam drvo...Živimo u eri gde nema pravog čoveka - svi su lažni...I LIKE MY SELF..."PROBUDI SE I BUDI ODLIČNA"..."ĆUTANJE JE IZVOR VELIKE SNAGE"-Lao Ce..."VERUJ INTUICIJI. NIKADA NE LAŽE"..."NE DOZVOLI GLUPIM STVARIMA DA TI POLOME TVOJU SREĆU"...Odema na slavu... i probam italijanski vermut... a onda posudim dve nove knjige za čitanje... koje odmah započnem sa iščitavanjem... prvo sam uzela da čitam ovu prvu...Čovek je slobodniji, nego što je kadar da to i zamisli...Da li ste za jedan kornfleks sa sojinim mlekom... Prijatno... odličan nastavak posle jutrošnjeg kivija..."DOBRA KNJIGA MOŽE PROMENITI ŽIVOT NEKE OSOBE"..."DOBRI LJUDI POSTAJU PRIJATELJI JEDNI DRUGIMA"..."Sve nam izgleda kao da smo mogli postati nešto drugo (a drugo, to je lepše i savršenije!), da smo to, kao u snu, za nekoliko trenutaka zaista i bili, ali da smo se probudili i, evo, našli opet pod starim i strogim zavičajnim nebom u boji svakodnevnice, sa nejakim suncem kome se uvek žuri"-Ivo Andrić."Sad je proleće. Opet proleće! Preda mnom je 180 sunčanih dana. Čini mi se da su mi pregršti pune nekih čudesnih zlatnika, svaki kao sunce. Svi su putevi otvoreni. Dah je slobodan"."To je dobro. Tako. Zaklopiti oči, zaboraviti da ih imaš. (Od njih dolazi zlo, jer one primećuju i mere promene.) Ne znati ko si, ni šta si, ni koliko prostora zauzimaš, ni kako izgledaš, ni otkud dolaziš ni kuda ideš. Ne kidati ludo život, ne deliti ga na mladost i starost. Predati se sav prostim a velikim stvarima koje se ne menjaju, bar ne tako brzo, steni na kojoj si, suncu, modrini neba nad sestrinskom, tamnijom modrinom mora. Zbrisati svaku misao i poređenje i ocenu, izgubiti se bez želje i mere. To je dobro. Dobro, ali ne traje dugo"."Jer, snovi nemaju vlast nad čovekom koji i stvarne događaje, kad hoće, zaboravlja lako i brzo, a snove ne pamti uopšte"."Zavera protiv moga dela, ali u stvari zavera protiv čoveka i njegove veličine. A možda je ovo moje skromno ali originalno delo upravo onaj beočug koji nedostaje u dokaznom lancu te veličine, onaj sitni ali važni i neophodnmi kamičak koji samo ja mogu da donesem, a bez kojeg će ta slika ostati zauvek nepotpuna? Možda je to ono što se želi da postigne tom zaverom"."Kod svih velikih i pravih filozofa i pisaca sveta postoji ideja o veličini čoveka, o važnosti i lepoti njegovog poziva na ovoj zemlji, ali postoje i mračne snage koje tu ideju suzbijaju i ruše gde god mogu. U toj borbi učestvuju, manje ili više, svesno ili nesvesno, svi ljudi i sve ustanove ovoga sveta".Za neke daleke i skupe destinacije još nisam dovoljno prištedela, no na pomolu je jedna mala i bliska destinacija, koju još nisam otkrila... Pa tako sutra nameravam da posetim nešto novo i po prvi put - još ne viđeno... Eto, za toliko sam uštedela...I započeh knjigu drugu... "Anikina vremena" i tako redom...Sinoć sam završila celu knjigu i konačno pročitala "Gospođicu"... I od jutros sam počela ozbiljno da štedim... Najozbiljnije...I tako ja se od jutros i našetala i svašta nešta opet kupila, i bogme i naradila... Genralno usisavanje kosmičkog gnezda... I kao finale bacim pogled kroz prozor na jabuku, kad tamo u krošnji jedan detlić nešto kljuca... Detlić se odlično kamuflirao i treba ga spaziti tačno u centru krošnje... No, za to je potrebno oko sokolovo...Vidite li detlića???...Kako bi se moglo stručno nazvati ono stanje kod čoveka, kada nije uopšte ubeđen u ono što drugima govori, radi ili svedoči???... Mislila sam da je sumnja, ali nije.."Доћи ће до промене у твојој глави"..."Mali princ"...I da sumiram rezultate svoga prvonedeljnog rada, kojim sam mimo svog očekivanja - prezadovoljna... Ako uspem u ostvarenju čak 18 časova, a svega 2 iz nekih okolnosti podbacim ispod predviđenog i zacrtanog nivoa, znači li to da ja time nisam mnogo kriva... Meni lično ne smeta da i dalje nastavim uz napomenu: uvek ćes samo četvrtkom 2 časa istrpeti nemogućnosti velike, pa stoga zanemari sve događaje... Da li je to fer???... Ako jeste, a da pritom nisam nikoga time oštetila, onda meni nesmeta da ostane tako... I neka bude kako bude - ja od sebe dajem i poslednje ostatke srca i duše...

Нема коментара:

Постави коментар