среда, 9. новембар 2016.

ŠILERIZAM NA MOJ NAČIN...




"MUDAR ČOVEK GOVORI KAD IMA NEŠTO DA KAŽE, BUDALA GOVORI ZATO ŠTO IMA DA KAŽE NEŠTO"..."OBRAZOVANJE NIJE UČENJE ČINJENICA, ALI JESTE TRENIRANJE MOZGA DA MISLI"-Albert Ajnštajn..."DVE STVARI JE VAŽNO ZAPAMTITI U ŽIVOTU: OBRATI PAŽNJU NA SVOJE MISLI KADA SI SAMA... I OBRATI PAŽNJU NA SVOJE REČI KADA SI SA LJUDIMA"..."Sitne su i uske duše oni koji tako rado svaki zasluženi jad obeležavaju imenom neumoljive sudbine"-Fridrih Šiler..."Kada bi svaki čovek voleo sve ljude, tada bi svaki pojedinačno posedovao svet"."Nesreća je što ljudi dobrog srca tako rado odlaze u drugu krajnost, ako neki nedostojni karakteri iznevere njihova mišljenja"."Srećnim nazivam onoga koji, da bi uživao, ne mora činiti nepravdu, a da postupa pravedno, ne mora se odricati"..."Blago tebi ako ti razum uvek u srcu prebiva"."Bedan je i skučen ideal pisati samo za jednu naciju..."..."Duh je taj koji sebi gradi telo".Samo jedan dan proveden u prirodi koju najviše volim, učinio je ovo čudo, da se osećam sada srećno, nezaboravno i pozitivno ludo...Dragi facebook-u, hvala ti što se previše trudiš i brineš, da mi ponudiš i preporučiš sve ove sponzorisane oglase i reklame, stranice i grupe, kao i ljude... Ali, treba da znaš, da sama biram od svih tih stvari samo ono što volim i nema potrebe da budeš baš toliko dosadan povodom svega gore rečenog... Hvala na razumevanju... Laku noć...Moje srce je plemeniti metal...Moje srce je zlato...U životu je dobro gubiti i izgubiti, jer sve što u životu izgubimo, možemo iznova naći i pronaći u nekom drugačijem obliku, koji je svakako svaki put izmenjen i promenjen na nešto mnogo pametnije i bolje... Tako je i sa samopouzdanjem koje se kad tad izgubi i pogubi... Nikad ne strahuj čoveče, lako ćeš ga u sebi opet pronaći... Samo pazi, da ti ga više nikad ne smrskaju i razbiju... Jer i oni to još bolje znaju, sve što se smrska i razbije, polupa, sve što se kao gnjida zgnječi - od toga više ništa ispasti neće... Tu više ništa nema... Zato gubi uvek gubi, jer ćeš uvek izgubljeno naći... Pa ćeš kao i uvek nekim neobičnim višnjim čudom, kao moralni pobednik zazvečati u svoj toj tami...I ovom prilikom bih da se velikodušno zahvalim svima ovima i onima, odavde i odande, koji su dali velikog doprinosa, prinosa i unosa, da se meni moj posao bar na neko vreme opet vrati... Hvala i gde čuli i gde ne čuli...Život je Živo biće, pa stoga kakav odnos i stav imate prema Životu, isti takav odnos i stav će vam Život vratiti-uzvratiti... Zato pazite kako i koliko zarezujete svoj sopstveni Život... Od toga sve, ako ne dosta i sva ostala životna većina debelo zavisi...Treba znati kad nas nešto kroz Život ne zarezuje, da će kad tad doći vreme-nevreme, da nam sve to u lepoj i još većoj meri zareže i nazad vrati-uzvrati... Samo - Živi bili, pa videli!!!...Gledam svoga konja... u prevodu: gledam svoja posla... A za sve ostalo, ko i sve ove decenije: ŠAB ME GABRI!!!...Izađi i radi... Dosta su s prozora motrili i gledali na nas...Rad je stvorio Čoveka...Moje ime od sad ovde znači - RAD... A od danas i BEDA... Od srca do srca, ispleli smo najtvrđe konopce...Svet je lep, kada RADIMO... Kada RADIMO... Hajde zajedno da RADIMO... Da RADIMO...Svet je lep, kada STVARAMO... Kada STVARAMO... Hajde zajedno da STVARAMO... Da STVARAMO...Svakim danom sve sam srećnija.Svakim danom sve sam radosnija.
Svakim danom sve sam bolje...Na mom putu više prepreka nema, no ukoliko ih bude, moj Đi đi i ja, ćemo ih vešto preskočiti, kao odlični skakači preko visoko postavljenih prepreka...I kad neka osoba, a ja znam i koja, kaže: "ja sam hrišćanka", ja se zaprepastim, pa kažem, ako je to naličje i lice hrišćanstva, onda je odbijam tako da se nazovem... Auu, ko se sve danas tako deklariše... Mudriji odabir svakako jeste - biti Indijanka Tonkawa...Ko me tero... ko me ćero... u pamet me dotero...

Нема коментара:

Постави коментар