уторак, 1. новембар 2016.

ETO, TEK TOLIKO...



Zauzela sam oštar stav prema svemu što me ne dotiče i samo gledam da u svoj Život osmislim i privučem ono što Meni samoj treba... 
Ja se mnogo dopadam sama sebi i mislim da sam jako zaljubljena u svoje Ja i konačno volim, volim sebe... Nisam ja danas prošla "idealno"... malo sam dobila žuljeva po levom tabanu i prst domalog prsta je imao svoje rvenje sa krivo izraslim noktom, pa sam malo i iskrvarila u levoj nozi... no to je beznačajno, ali nečim sam htela završiti i ovo divno veče... eto u inat istaći malo one "neudobnosti"... no to se sve istopilo i kao da ga nema... Ja sam danas načinila moje najlepše fotografije i za razliku od prethodne nedelje dve u ovoj sam zasijala onako kao i treba - najlepše i najbolje što upravo mogu i znam... a ponovila sam i omiljeni džemper onaj iz Sirogojna... ŠTA SE DESI KAD TIP UPADNE U TRIP ILI STRIP... Moj neoborivi cilj jeste: svaki dan napisati najmanje jednu, a najviše 3 pesme, jer manje od toga zaista nesme... Puna dva sata i 10 minuta šetnje kroz račanski čarni krajolik - možda i koji minut više... i kao što sam očekivala - pokušao me "ujesti" jedan nasrtljivi taksista, no oladila sam ga u visoko obrazovanom stilu... danas su životinje u mom kraju bile pitome i krave i ovce... no ipak iz nekih starih predostrožnosti u šetnju nikad ne odlazite sami, bar ne u mom kraju... Nastavljam izjutra od strane 208... i nije mi mnogo preostalo (40 strana još)... Kraj je na strani 248... Hop... hop... hop... Strana 163... Upravo sam otpočela iščitavanje knjige (kupljene još aprila ove godine), koja naprosto iziskuje apsolutni mir i tišinu... A naslov knjige je "Isusov brat"... I brzo se čita... Evo me već na 72-oj strani... Torta CVETIĆ sa 5 latica - već gotova... A sutra će na nju doći dečji ukrasi i mali sitni detalji, kao što je svećica šestica... Pa će se i to već kroz sutrašnju fotografiju sve lepo videti... Ako vas zanima koju sam tortu pravila... To je ona divna Plazma torta, za koju se peku dve korice... Taj recept sam već delila... I zar nisam najbolja Keka na svetu???... Prijatan ručak... Odoh da pravim tortu... Biće to moja današnja društveno korisna misija... Konačno - uživancija... Danas ću napraviti davno dogovorenu i obećanu tortu u obliku cveta - cvetića za moju Radosnicu... Oblik torte po njenoj velikoj želji... A sutra ćemo proslaviti 6-i rođendan i u bajnobaštanskom vrtu... Radosno nam bilo... Eto toliko...

Нема коментара:

Постави коментар