среда, 29. март 2017.

У ИЗГНАНСТВУ...




Данас сам ађутант 
овог чудесног времена 
боје сипине кости, 
где све можеш изменити 
и све чиме се можеш забавити, 
побожно задивити, 
незграпно и бестидно рећи, 
а колена склопњених у велико ћутање, 
надам се да добро печем колаче, 
принцип засађен у срцу 
место пољупца, 
разлог да ми пребаце 
они са великим предумишљајем, 
ућутим у сагласју 
са својим испрекиданим тактом, 
подмукла, промукла и лукава, 
претурам по овој страсти писања, 
ту где умрле очи злокобност шире 
на нешто беспомоћно, 
као да неко сочи мене, 
па побегнем плашљиво, 
док у мени подрхтава свако ребро, 
у оно размишљање без покрета 
и разум тај поглед ганутости носи 
и подноси све што се цакли 
пред огледлаом овим, 
па журно се усправим 
без покрета 
и запахнем сваку особу 
сетном утехом, 
ту где застајем без изненађења, 
ћутећи нечујно, 
као црвено привиђење из пакла, 
сасвим утопљено 
у дрхтаво очекивање површног наклона, 
а спорост ме забавља 
и спремно без напора 
и без набора, 
тако значајним гласом развуче 
кроз буђење у изгнанству...


П. С. Моја 28-а песма у 2017-ој години... а 770-а у мом опусу исписивања који траје тако интензивно скоро па 25 лета...

Нема коментара:

Постави коментар