петак, 23. децембар 2011.

ЧИСТА СЛЕПА СЛУЧАЈНОСТ...



Чиста слепа случајност, да будемо чисто, напросто, не може бити, лепа... Устала сам, не на леву ногу, ево пре пар минута... Посркала кашиком из чиније, мало парадаиза, оног куваног из флаше... Заборавих, пожелети свима - добро ново јутро...

Како сам се одморила... Сада сам опет битан чинилац и чило, са чиром у стомаку, крећем у нови ведар дан... Добро сам се наспавала... Нисам се исплакала... Ни сузу нисам процедила...

Боцкају ме чиодама, а ја ћутим... У чираку догорева украсна свећа... Није миришљава... Јучерашња чистка, пардон, рођенданска честитка, беше као и увек, веома успешно написана... Све честитке, су такве... Чистоћа је пола здравља... Јесам, велика чистуница... Волим да читам књиге... Да ја сам читатељка... Да ли сте ви читалац?...

Мрзим да се спустим до читаонице... Тамо сам некако стешњена, к`о у кавезу... Морам до тамо да пешачим добар читав сат времена... А то баш није препоручљиво, у ово страшно доба... Треба остати читав... У једном комаду...

Волим читке рукописе... Волим да све пише уредно и да буде читљиво... Не волим чивилуке, јер на њива све некако дроњаво виси... Не волим ни чланске картице... Волим чизме и то оне од коже крокодила... Извињавам се љубитељима животиња... Нећу их више волети, ако се забрани њихова производња...

Најрађе застанем пред неким добро написаним чланком... Избегавам плаћање било какве чланарине, јер то ме додатно исцрпљује...  Не умем да играм чочек, нити бих то желела да научим... Нисам за учлањење у фолклорне секције и друге сродне секторе... Не волим ризичне факторе, а ни тракторе... 

Волим капуте од топле чоје... Волим  и чоколаду, млечну... Плашим се чопора... Волим домаће топле чорбе и супице... Чорбасту храну, али не и боранију... Трагам за мало човечности у сваком људском бићу... Тражим кап човечности у свему... Питам се шта је то човекољубље?...  Ко су човекомрзци?... Срећете ли их икад у животу?... Питам се - да ли сам ја можда човек?...

Чудно пишем опет... Оће то, јер ја се чудаком зовем... Све је тако чудесно и што се чудите?... Није то никакво чудо... Није ни чудновато, а ни чудотворно... Чуј, опет чујна чиста слепа случајност... Чај од хибискуса са једном кашиком меда, на столу ме чека...

Чула сам најновије вести преко радија... Време стабилно, ведро и лепо... Верни чувари нас чувају, да чувеније не може бити... Намере и одлуке чврсте, као чиста слепа случајност...      

Нема коментара:

Постави коментар