понедељак, 26. децембар 2011.

ПОЧЕТНИЧКИ ПОЧЕТАК...



Почетнички почетак... Пре званичног почетка Нове године 2012-е... Желим да извучем из ладице, брезову метлицу малу и ђубровник пластични... Желим да очистим све за собом... Да сакупим све на једну гомилицу малу... 

Неколико малих ствари, пошло ми је за руком, ове још увек актуелне 2011-е године... Само још 5 дана... Купили ми другу по реду бициклу... Моју прву брзинку... 

Шта сам урадила сама?... Написала сам 96 песмица... Остало не рачунам... Трећа кључна ствар, која ми се десила... Направила сам свој први БЛОГ... Тако је све почело... У позитивном смеру, надам се... Само се надам...

Прочитала сам две књиге... Лажем... Било их је више... Те које сам прећутала, само сам их ишчитавала... То није иста ствар... Само сам две књиге читала... Пажљиво... Опет сам подвукла омиљене речи и реченице, у тим књигама... 

Ако већ морам, а све као да морам... Ако морам да правим поређење и да упоређујем 2011-у са 2010-ом годином... Слободно могу рећи и с` пуним правом гласа... Много боља беше ова 2011-а... Мудрије искоришћена... Паметно заложена...   

Нема коментара:

Постави коментар