уторак, 27. децембар 2011.

ПОД ОСНОВАНОМ ПРЕТПОСТАВКОМ...



Под основаном претпоставком, претресам искључиво своје, а никако туђе, мисли, речи и дела... Ухватило ме претпразничко расположење, па претражујем по можданом огуглалом претраживачу... Опасно претрчавам с` обале на обалу, у тој суманутој претрази и потрази... 

Не могу још увек да се опасуљим, а ни описменим... Све сам доживела и преживела... Једино још нисам претрнула од страха... 

Претрпана сам свакодневним малим обавезама и послићима, па немам кад да трнем од страха... Само би ми још то фалило... 

Превалила сам ја доста и преко главе, па узимам за своје мало људско право, да кажем, под основаном претпоставком - доста ми је свега... Предоста... Нисам се много превалила у животу... Првејан играч, овај наш живот... Са њим нема шале... Преводи нас и жедне и гладне, преко прљаве баре...

Нису то више ни приче за малу децу... Нису то моји ставови... Ја ставове немам... Ја имам искључиво и једино, своје огољене мисли, речи и дела... То је моје једино и заклето оружје...

Више није важно шта сам чула или дочула... Добар слух није моја јача страна... Стварам приговоре искључиво и једино, мојој успаваној савести, свести и памети... Бирам пригодне речи за ту племениту немогућу мисију...

Желим да пригушим и угушим, под основаном претпоставком, сваку нову мисао, реч и дело... Изгубила сам смисао за било какву игру... Нисам више духовита... 

Под основаном претпоставком, приковаћу себе за неки прикривени прикрајак, омалено скровито месташце и тамо поносно глабати свој још мањи окрајак... Покушаћу да се прилагодим, без много утрошка, унапред изгубљене беспотребне снаге... Увек ћу гласати, за свако ново, апсурдно прилагођавање, вечито неприлагођених...

Прилив сваке нове мисли, речи и дела, просто морам сачувати за неки нови пост... За неки боље израђен камени мост... За постојанији и исправнији природни  ток... 









  

Нема коментара:

Постави коментар