среда, 29. фебруар 2012.

33 МОЛИТВЕНА ОДБРОЈАВАЊА...


  1. Кишном срцу и покислом уму приближи се Свесвета Премудрости Божја. 
  2. Нека утрне језик мој ако говори криво и зло.
  3. Нека тишина моје душе постане њива Сведобре Свемудрости Твоје Боже.
  4. Унутрашње озарење и просветљење с` вишње висине нека отвори уснуле и покисле очи моје.
  5. Незалазна светла зрако Сунца осветли кутак душе моје и растерај облаке оловне сиве.
  6. Заштити, избави и сачувај ме Христе Ти Који имаш пуноћу дарова Духа Светога.
  7. Спаси ме Исусе Спаситељу мој и Спасење моје.
  8. Помози да не пропаднем и у жалост потонем.
  9. Пожури на помоћ и у помоћ Красото моја Свемогућа.
  10. Призивам и зовем Те помилуј ме Доброто и Правдо моја.
  11. Научи ме Истино Светла и Жива куда да управим кораке своје мале.
  12. Покажи и укажи на драгоцена уздарја души мојој која иште зраку светла.
  13. Добрим делима к`о ројем пчела увесели прокисло срце моје.
  14. Часне мисли нека се силовито и самилосно зацаре у мени.
  15. Вера делотворна нека оживи мртво ћутање моје.
  16. Савесно и словесно зрно нека изникне из јалове таме моје.
  17. Милосрдно појање нека милозвучно забруји у дубини душе моје.
  18. Надежда згасла и покисла нека затруби к`о труба громогласна и јасна.
  19. Крепост иштем у кишно невреме и хватам се за покислу сламку спаса.
  20. Радост нека јурне кроз крвоток и нека свенуло лишће од радости васкрсне.
  21. Истино силовито Жива нека те вазда у мом срцу има.
  22. Нека се нико не усуди да те из мог видела макне и било чим лошим такне.
  23. Нека се од мене свака огреховљена прљавштина удаљи и одмакне.
  24. Нека се паучина густа са видела мога смакне и нека ми сване.
  25. Нека ме Твоја Свесвета и Животворна Реч у срж срца такне.
  26. Нека не одоцне троми кораци моји идући у сусретање са Тобом Живим Богом мојим.
  27. Нека се недаћа страшна звана лаж пуста удаљи од мојих уста.
  28. Нека се Љубав Твоја не удаљи више никад од запустелог и запуштеног срца мога.
  29. Нека молитвени плам не згасне у дубини душе моје.
  30. Нека Жива Вода Твоја оживи умртвљене и смрзле духовне снаге моје.
  31. Нека птице небеске неуморно зацвркућу славопоје Теби Христе Боже.
  32. Нека ово зимско мртвило моје душе васкрсне и оживи у додиру са Тобом Христе Боже.
  33. Нека жива Великопосна Песма Твоја запева молитвену химну васкршњу и у мом срцу нека Тебе има што више Христе Боже.


Нема коментара:

Постави коментар