петак, 17. фебруар 2012.

БРЗИ СОЧНИ КОЛАЧ...



Без много размишљања и оптерећења, понекад, јесте лепше одлепршати, из једног вида живота у неки други вид живота... Тако сам решила да данас од читања и писања, одлепршам, опет у мешење и израду колача...

Узела сам 3 беланца и 1 шољу кристал шећера... То сам добро добро миксером умутила...  




У добро умућен густ снег од беланаца, додала сам 3 жуманца... Опет сам мало мутила...




Затим сам додала 1 шољу уља (зејтина) и 1 шољу крављег млека...




Даље сам додала 1 шољу гриза, 1 шољу презли, 1 шољу млевених лешника и 1 прашак за пециво...


Умућену и добро сједињену житку масу, разасула сам у четвртаст плех, обложен колачарским папиром... Пошто је маса житка, колач треба пећи мало дуже, на тишој ватри, између 150-180 степени... Боцнути чачкалицом дрвеном по средини колача и тако се уверити у више наврата да ли је добро испечен колач...



Печен врућ колач прелити сирупом, који се скува од мало шећера, воде и 2 кесице ванил шећера...

Колач добро охладити... 

На охлађен колач, ставити шлаг, умућен са киселом (минералном) водом...

Пријатно...

Тако сам на крају схватила, да се једино под видом брзих сочних колача, на све, само и једино овде, човек жив навикне на све... На баш баш све... Под видом живота и брзих сочних колача...



Нема коментара:

Постави коментар