четвртак, 16. јун 2016.

БУДНОСТ ЖИВОТА...



Обична истинитост и данашње приче наше, 
без скривања, 
са признањем да ме сањаш са сваке стране, 
а ја као да опет проналазим разлог више, 
како да те са очарањем овим пронађем 
у сваком угодном мирису данашњег дана, 
крај воде и бићу први зрак и знак 
јутарњег сунца, као добар укус, 
као жеђ твоја за лепом нарави 
ове једне љубави, 
као обиље твога данашњег сна 
у коме сам ја одевена у ризу 
од дринских трава, 
завезана твојим погледом, 
окружена свом том природом 
и под гранама од твога загрљаја, 
препуштена чудима и чулима савршене среће, казујем ти речи наклоности своје, 
а ми сами у Васиони, мирујемо 
у овом ласкању и разоноди 
тог предивног нашег дана, 
са миром у промишљању сваком, 
без објашњења волимо тај шум воде, 
у непојмљивом блаженству обузети лепотом наших укршетних погледа, 
хватамо искре живе што искачу 
као младице по површини наших тела и реке, па окружени овом чудесном игром 
испуњавамо све шупљине среће, 
док зраци сунца плешу по нама, 
подстичемо ватру сласти и страсти, 
а мисли сабирањем доводимо пред будност Живота... 

Нема коментара:

Постави коментар