четвртак, 9. јун 2016.

JA...



JA najčešće i najrađe putujem i odlazim do Jupitera i nazad, jer jedino do tamo nije potrebna nikakva viza...Nije potrebno leteti čak do Indije, kad se i na Siciliji mogu naći tragovi zen budizma...Ovoga leta 2015-og  na Siciliji letuju najkrupnije globalne zverke i sve velike face...A u ruke Mandušića Vuka... biće svaka pesma ubojita...Šoping je najbolji doping...Oni koji nisu ništa kroz život motali, ostali su smotani...Lažov kad laže ima jednu krupnu manu - laže neubedljivo...Najviše srećem onih emocionalno neinteligentnih...Ja sam u životu jedino duvala sazrele cvetove maslačka i balončiće od sapunice...Ponos je najviša karta na koju čovek najsigurnije može da odigra...Hvala bogu, ovaj dan prođe bez kapi kiše...Ukoliko se pred vama ukaže dobra šansa, najpre je dobro propustite kroz šake...Očajanje je najveća nemoć ljudskoga roda...Napred u život... Pronađi svoju idealnu meru...Pođoh nešto da kažem, pa me smetnuše s uma... Htedoh reći kako bih ja da mogu ponovo da porastem - tačno znala šta bi bila... Ovako sam baš porasla, pa sad ne mogu mnogo na tu temu da pričam... Al kad bih mogla - pa prosto bih izabrala da budem fotograf...

Нема коментара:

Постави коментар