понедељак, 13. јун 2016.

"MI SMO RATNICI"...



"Mi smo Ratnici"..."Možete zadobiti sve što se novcem može kupiti, osim onoga što se ne može kupiti a to je PONOS"..."Sve dok ne počneš da veruješ u sebe, nećeš imati život"...Današnja doza humora mi pristiže iz znanih i neznanih energetskih izvora...Neke ljude je mnogo prijatnije posmatrati odpozadi, nego spreda... Možda neko ima lepše dupe, nego nos...Veoma često volim da se fotografišem otpozadi, ali ne da bi bilo kome servirala svoju mnogocenjenu zadnjicu (guzicu - dupe) ili kako je već god nazvali... Moj razlog je da vas poštedim svog ionako ružnog lica... A ako već imam šta pokazati otpozadi, to je doista moja nepriksonoveno lepa kosa...Postarajte se biti toliko dobri, da vam na dobroti pozavide i miševi...


B. Pekić: "U opasnostima i srce kuca brže. Kad vremena nema, ljubav je silovitija. U prirodi nema "vremenovanja". Sve je podređeno slučaju i okolnostima....Poznate stvari vratiće mu poverenje u one koje nije poznavao i koje su ga zbunjivale...Za njega je najbolji od svih mogućih svetova bio svet s dosta hleba, mnogo zabave, i nešto pravde, koja bi mu pomalo gledala kroz prste"...

Нема коментара:

Постави коментар