недеља, 5. јун 2016.

ПРЕСВЕТА ВЛАДИЧИЦЕ МАЈКО...




Твоје свете и свемоћне молебне речи, потражује слушкиња ова, Пресвета Владичице Мајко, јер једино Ти хиташ у помоћ Надеждо свих нас безнадежних...
Једино Ти непомућеним оком смотриш на све патње наше и зацељујеш ране...
Једино си Ти брзо утешење и Она што од невоља заклања...
Једино се Теби моје срце приклања...
Једино по моливама Твојим задобијамо оздрављење и од слабости сваке утешење...
Једино Ти васкрсаваш из трулежне баре ове, Ти Свеблага Мајко наша...
Пусти да Ти приступим опет са слабостима овим, а Ти ми ову молитвену песму прихвати и помилуј ме као Мајка Блага...
Буди ми Утешење у жалости овој...
Буди ми Нада у неправди оној...
Буди ми Капља Светла у души сада...
Буди ми Извор очишћења...
Амин!

Нема коментара:

Постави коментар