уторак, 7. јун 2016.

ОТЕРАЈ ОВУ ТУГУ...



Ја знам ћерко, да све ређе овде у свету овом налазиш међу људима руку која отире сузе и потире твоју тугу...
Но, Ја знам Мајко Блага, да је сва ова туга, само онај вапај из душе која много уздише...
Одагнај и отерај ову моју тугу...
Одагнај и отерај ове сузе низ лице што се сливају моје...
Затри им траг Несаломива Стено моја и нека их не остане у мени више...
Ублажи немир данашње патње ове... 
Мајко све ово отерај и одагнај од мене...
Ти Мајко избриши жалости моје...
Буди Извор мога надања...
Буди мој бедем и ослонац...
Ослободи ме свих обруча, што ми срце у тугу везују...
Ти си непобедива и Ти од бедне патње ове душу опорављаш...
Ти си Радост моје радости...
Ти ме избављаш од зала...
Отерај и одагнај сву ову скупљену тугу...
Стишај таласе немирне воде унутра душе моје...
Спаси ме од напада злих утицаја...
Олакшај ово бреме туге моје...
Умири душу моју...
Буди благи мелем ранама овим од жалости што се створише велике...
Утеши ме у жалости...
Радости моје радости...
Отклони, одагнај и отерај овај дан туге од мене...
Уклони све жалости дуге...
Поклони вечне радости и мени...
Ослободи ме патње...
Амин!

Нема коментара:

Постави коментар