петак, 20. мај 2016.

АКО...



Ако осетим ко данас многоуздишућим поривом срца свога да пропада тло под мојим корацима, Кога да призовем у молитви овој да ми искочи у помоћ...
Ако останем без радости ко без заштите, Ко ће ми дати преко потребне снаге...
Ако потонула дођем пред затворене двери, Ко ће ми отворити забрављену ризницу штедрог милосрђа Твога Боже...
Ако ме презрену коров стане гушити, Коме ћу упрти очи исплакане своје - више никад надања пуне...
Ако упрљана још више упрљам себе, Ко ће ме окрепити...
Ако се ожалостим, Ко ће се смиловати на нечујне вапаје моје...
Ако залутам у невоље нове, Ко ће ме избавити...
Ако све буде тако, Ко ће ме спасити...
Ако заплачем изнова, Ко ће ме утешити икад више...
Ако ме муке сколе, Ко ће то видети Боже...
Ако Те без узданице призовем, Ко ће пробудити саосећање за све моје туге и сузе...
Ако ипак буде тако, Ко ће се заложити за мене...
Ако се замучим и намучим, Ко ће ублажити патње ове, од киша мајских тише...
Ако од страха задрхтим, Ко ће услишити уздахе моје душе...
Ако...

Нема коментара:

Постави коментар