четвртак, 20. април 2017.

KULINARSKI RAFAL...



Strast i slast jeste lepa samo dok se iščekuje i čeka... NE VERUJ ONIMA KOJI KAŽU DA TE VOLE, VERUJ ONIMA KOJI TO I POKAŽU (DOKAŽU)... Ja nisam verovala onom martovskom naglom probuđenju proleća... kad mirisalo je u vazduhu da će zbog tih visokih temperatura (čak 25) kada im vreme nije - u aprilu da nam neki kijamet kao ovaj aprilski sneg zaprži čorbu i temperatura bude od minus 3 do 5... i tako je i bilo... a nisam gledala u pasulj... prosto neka čuvstva su mi na to ukazala... To što je i vremenska prognoza u jeku proleća u minusu zar čudi... u minusu su ljudi na raznorazne načine... minus razonode... minus dobrote... minus svega... i minus ničega... "Presuda glasi diplomu spali, a pravo žalbe nisu ti čak ni dali"... Bože blagi kako mi mali obični ljudi bez televizora i žute štampe zaista živimo neki drugačiji život, pa nemamo doista pojma da neko tako pompeznim naslovima voli umesto standarda i raspoloženja, da nam podiže neku ratno huškačku tenziju kao pre 27 leta... samo treba da znaju branioci su nam svi mrtvi - pa ako zapuca plašim se da neće imati ko da nas brani i odbrani... Danas je Dan vojske i baš miriše na 22 decembar zar ne... Idealno vreme, pa pečem palačinke i sitne kolače... Jutros nabasam i kupim ovu slatku knjižicu kremastih kolača  i sada tučem kulinarske rafale... u narednom periodu mnogo ovih kolača ću da isprobam... Ostavljene i zaboravljene samo Bog razume... Slušala sam sinoć atsrološku analizu na "Trećoj dimenziji" do perioda 24 april i zaista ludilo visi i lebdi svemirom naprosto takav je udar i sudar planeta... pa oni malo jači prolaze neokrnjeno iz svega... I opet poslušah istu analizu da bi je sažela ukratko... Dakle od 17 do 24 aprila buđenje starih rana i starih ljubavi... sredinom sedmice karijeristima i ambicioznima dolazi mnogo sreće... avanturisti pak imaće nešto manje sreće... trajne ljubavi biće u boljoj poziciji... promene na polju informacija, pa i dezinformacija... kao i tvrdoglavost i neprijatnosti u etru... razočaranja i otkazana putovanja... povrede... glavobolje (moja mama danas se žali na glavobolju)... nezgode na putu i opasnost u saobraćaju... svađe... verbalni sukobi i provokacije... osetiće se težina u odnosima... zdravstvene komplikacije i bolovi... U ovim promenljivim situacija treba se primiriti i ćutati... otkazati svaki put do 24 aprila... bude se nemiri i stari ratovi... Sreća pa nam je asetroid na nekoliko miliona kilometra udaljenosti od planete Zemlje... Malo je onoga pred čime drhtimo i čemu se divimo... Dođe mi da isplačem svu onu lepotu moju od nekada... koju sam dopustila da mi tek tako bude strgnuta sa srca... i mislim da je to zato što sam ja pobugila i ubila svoju dušu... Ono što zavadi dva oka u glavi zove se POLITIKA... Ne pokušavaj da pobediš protiv čovekomrzaca (hejtera)... Ti nisi Jackass Whisperer... Ako šta u životu želim to jeste da hartija po kojoj pišem uvek mora biti bar neke svetle i vesele neutralne boje vedre... Sinoć je padala kiša sa mirisom na naše poljupce i zagrljaje... Sinoć je padala kiša sa mirisom na naše divne noći i dane... Sinoć je padala kiša sa mirisom na naše izazovne čežnje... Sinoć je padala kiša sa mirisom na naše šaputave reči... Sinoć je padala kiša sa mirisom na naše najslađe tajne... Sinoć je padala kiša sa mirisom na naše razočaranje... Verovanje u samoga sebe (u svoje JA) jeste najjača magija!.. Ko oko šporeta meša, voli i da sam negde odšeta... Reci NE svakom nasilju - naročito na društvenim mrežama... Što više voliš samoga sebe, sve manje ćeš tolerisati ljudima kad te ne poštuju... "...Vidite li, bijelci, prazne su vam grudi, Hladne ste vi stjene, bez srca ste ljudi; A mi, ako lice crnano imamo, Al u duši više od vas osjećamo; Vi milosti ne znate, tužne sirotane Prezirete, na sve gonite ih strane"-po J. G. Sajmeu,"Divljak" - prepevao Aleksa Šantić... "Orluj, orle, u carstvu slobode!"-Aleksa Šantić"... "U kandilu tvome kada žižak cepti, Znaj, to duša moja prislužena trepti, I prosipa na te zlatnu svjetlost svoju"... "...svjetiljke moje pogašene nisu, One iz mog bola svoju snagu crpe. Meni moje rane svijetle i gore, I u magli trepte nebesnim treptanjem"."Sve dok ste u meni, nikad putem grubim Neće srce poći... Slavim vas i ljubim, Vi, zvezde u svodu moje noći trajne!"."Ne pružaj ruke sa plačem i tugom Dok čuješ srce da kroz grudi bije! Ne sklanjaj glavu niti budi slugom - Sokolom budi što se nebu vije! Sujeti mrskoj ne čini po ćudi, U vrtlozima nevolje ne kloni! Bezglasna stjena ljutom gromu budi, U sebi duša neka suza roni"."Snaga je naša planinska rijeka, Nju neće nigda ustaviti niko! Narod je ovi umirati sviko - U svojoj smrti da nađe lijeka"... "Ovdje u bolu srca istrzana Ja nosim kletve svih patnji i muka, I krv što kapa sa dušmanskih ruka, To je krv moja iz mojijeh rana"."Moje su pjesme ratnici što kroče Naprijed vazda"... "Moje su pjesme orlovi što gore, Lete i nose bliske zore U zlatu krvi što iz groba stupa"."Ja ćutim vatru svetu i rijetku - Moja je duša u svome začetku Obukla na se sunca zlatni veo"... Moglo bi se reći i ovako: "Kad ti život da limun, ti od tog limuna napravi limunadu"... "Venera u Lavu - Nju ne možete a da ne primetite, jer je to nemoguće. U ljubavi je zahtevna, topla, velikodušna i ima jaku potrebu da se oseti posebnom. Verna je dok pored voljene osobe ima sve što poželi. Ima visoka očekivanja a kada nestane ljubavi postaje ravnodušna. Ona neće nikad izgubiti interesovanje za svog muškraca, a ni ljubav ukoliko je prisutna stoprocenta pažnja. Romantična je, nežna, a ima i svoju drugu skrivenu stranu. Zna da jako dobro glumi ukoliko želi nešto da dobije. Zato ne preporučujem da se igrate sa njenim egom i osećanjima"... Da li ste znali da samo u praznu čašu možete naliti novu vodu... Iz prepune se ionako lako preliva... I zabadava prosipa... I tako mislim se... kako neki ljudi nemaju ni obraza ni srama... Nisam ekspert za vremensku prognozu, al imam dobar njuh... Neki oblaci se valjaju i kao da će opet doći do promene vremenskih prilika... Valjda će sutra biti bar malo Sunca... A iako ne želimo - miriše mi na neku kišu...  20 april 2013... Photo from my AVLIJA... Beton i maslačak... Ima tu i bokvice (muške) i još nekih travki... Neizostavne su i vredne pčele... Kad čovek ima pored sebe dobru muziku, sve drugo mu postane toliko beznačajno... O, kad bi samo to znali vi muzikomrsci... I dan započeh fokusirana na Sunce, par oblačaka i muziku... Dobar dan... 

Нема коментара:

Постави коментар