четвртак, 27. април 2017.

OSLIKAVANJE KOMPLETNO...




Napolju nebo zvezdano, a ja umislila jedared da nemam sa kim da gledam u zvezde... No, ipak dade Bog pa i imadoh... Gledaj na svoje JA kao na boju. Možda nećeš biti svačiji favorit i omiljena boja, ali jednog dana ćeš sresti nekoga ko će trebati baš tu tvoju boju kako bi njegovo oslikavanje bilo kompletno... Zašto je poželjno u budućnosti da jedni drugima nanosimo tako mnogo bola... samo iz jednog prostog razloga: uvek učimo više iz preživljenog bola, nego iz svog zadovoljstva ili užitka... Ti imaš toliko emocionalne energije svaki dan... Nemoj voditi bitke koje više nisu važne... Pravi iskreni prijatelj podseća te zašto treba da veruješ u svoje Ja kada to zaboraviš... Ja imam prošlost, ali ne živim više tamo... Egziperi: "U pravom trenutku imam osećanje da nisam bio dovoljno oprezan. Ja sam sve pokvario. Ponekad je dovoljan jedan treptaj oka, jedan pokret u trenucima kad ravnoteža nije stabilna! Planinar se zakašlje i izazove lavinu. A kad je izazvao, tada je već sve svršeno"... "Svaki trenutak, jedan za drugim, utvrđuje tišinu. I tišina već izgleda večita..."... "Vraćao sam se u sećanju do detinjstva da bih ponovo našao ono osećanje potpune zaštite. A za ljude nema zaštite. Kad jednom postanete čovek, onda vas puste niz vodu"... Ja nisam ono što ti misliš da Ja jesam... Ti si ono što misliš da Ja jesam... "Ko dugo gađa, taj ne pogađa"-J H. Hridrih fon Šiler... I Šiler dalje nastavlja: "Ko se kroz život Misli probiti, mora gotov bit I za odbranu i za napadaj"... "Ko hoće da je majstor, mora luk Rano zapinjat"... "Lako se zbori, ali teško tvori"... "No bog je svuda gde je pravde put, I mi smo tu pod nebom njegovim"... "Smrt ništa nije, no slep živeti, To je tek beda"... "Ko god je jak, on sam je najjači"-Viljem Tel... Pitali su jednom jednog čudaka: zašto se toliko udaljava od ljudi i ljudskih staza... A on im je rekao: da više ne zna, šta da radi među svim tim ljudima i ljudskim putokazima... I onda ga ostaviše, na njegovoj strani... HVALA...

Нема коментара:

Постави коментар