среда, 12. април 2017.

TUGE MOL...








"Ljudi imaju pravo na njihovo mišljenje i ti imaš pravo da to ignorišeš" što bi značilo da i ti imaš neko pravo mišljenja... I zašto Dučić napisa: 
"Ne boj se jastreba nego kukavica, 
Ne boj se lažova nego njine laži"... "I kad te se svi ljudi budu odrekli, i kada te još jednom budu svi ismejali, ostaće još pesnici da ti se dive"... Odvajkada su sve naše iluzije o životu mnogo uzvišenije, svetije i veće, nego što to odista sam i puki život jeste... Nihilizam nije preko opako stanje ili greška uma koje se i završava katastrofalno - samoubilački ili samorušilački... Eto ima i onih živih primera, iako promašenih da kako, da i nihilista ostaje i opstaje u kolu ovog preradosnog divnog života... Kroz ovaj Život tražite Ljude koji su kadri i sposobni ne mnogo da zavode ili vode, već bezuslovno da Vas poštuju i vole... No, sumnjam da ćete takve ikada i igde pronaći... Neko reče i napisa, a ja pročitah da "muškarac vređa osećanje ravnopravnosti kada ženi ljubi ruku"... Dostojevski... I doista ničeg na svetu lepšeg nema, nego što je muzika bez reči... Život bi bio samo ono neshvatljivo čudo, jedino onda kada vas se sete isključivo onda kada vas zaista negde i ima... No, život bi ipak bio mnogo manje od čuda, kada bi vas se setili i onda kada vas nigde nema... I nije li sadašnje razmišljane, upravo još jedan produkt prethodno stečenog i zatečenog živog, ličnog i životnog iskustva???... "Bolela nas je nepravda, ali šta ćeš, ne može se protiv velikih"... "...sad kad sam star, možeš me gledati i zvati kako hoćeš, šta to mene briga, imam ja i pametnija posla no da se za kakvu reč ili pogled uhvatim"... "Ako je insan dobar, nije bitno koje je vere... Čuvaj se zlih, ma da su ti iz kuće potekli"... I zaista da sam samo umela gledati svoja posla, pa ja bih sigurno sada imala krater na Mesecu i to sa svojim imenom... Ti moraš toliko očvrsnuti još i još, pa da shvatiš da zemlja nije vredna nove kapi kiše... I dok se sklanjaš od ljudi, kao da zaboraviš da će njihova reč tek kroz vazduh opet da te potkači... Prejaka reč uješće opet tvoje srce i to najmanje od onih od kojih se nadaš... Jutros je progrejao bog sunca Šamašu... I nije pod obavezno da Čovek mora da pobedi... Bitno jeste bilo časno i pošteno trajati i do kraja biti samo Čovek i ništa više preko toga... Baš je glupo biti fin... biti in... Ja sam namerno napisala da će 100 % kiša... Da iziritiram lepo vreme... I gle čuda... Sunce kroz oblake sinu... Da nešto ne pokvarim - izgledi su za vremensko prolećno pravo prolepšanje... Kakvo nestabilno i prevrtljivo ovo prolećno vreme... I zar je iko juče mogao zamisliti ovakav oblačan dan... A i kiša će... 100 %... Na današnji dan 12 aprila 2011-e postala sam ponosna vlasnica modela "Menhetn lejdi 26" žuto-crvena... A i na ovaj dan Jurij Gagarin je poleteo u kosmos i na tom putu proveo celih 108 minuta... Na ovim informacijama zahvaljujem svom dragom dnevniku... Postoji kultura pisanja pisama (vrlo često otvorenih)... I sad mi prolete kroz glavu: pišu li ljudi i zatvorena pisma jedni drugima... No, još uvek ne postoji kultura i odgovaranja na ista otvorena pisma... Previše je onih nadmenih, koji misle da su nedodirljivi svim tim... Bilo kako bilo - samo veliki ljudi su kadri i da odgovore... Ljudi... I ne moraju oni u tom pismu da vas pomiluju i vole... Bitno je da odgovore... E to je kultura... Još nešto mislim povodom ovog prisutnog pitanja... Više mi ne bi ni u snu palo na pamet, da ikome napišem pismo... Toliko... "Brini (staraj se) o tome šta drugi ljudi misle (o tebi) i uvek ćeš biti njihov zatvorenik (talac)"- Lao Ce kaza...

"On čezne za stepom
i poljskim životinjama.
Glasno jadikuje i ne da se zadržati,
opet se žuri iz grada u divljinu".


"Ep o Gilgamešu"

Нема коментара:

Постави коментар