среда, 12. децембар 2012.

ПИСМО ПРИЈАТЕЉУ 3...



Драги Пријатељу,


Без речи зурим у твоје претходно писмо... Није баш све јасно... Очекивала сам више занимљивости!!!... Но, тако је то код тебе... Непромишљени поступци и твоја оштроумност, не иду баш заједно... Зашто то себи допушташ???... 

Рекла сам ти да више пијеш чаја... Мислила сам да ћеш од тога вероватно постати смиренији... Но, опет сам се прешла у ситним малим закључцима... Мислила сам да ће ти то бар мало помоћи... Незгодан је то случај... Жао ми је... Ни на крај памети ми није било да ће се он оглушити о све твоје добронамерне молбе... Схватам све изговоре и остајем поражена док читам твоје писмо... Требало ми је неколико минута да дођем себи... 

Зашто му ниси прогледао кроз прсте???... Размотри са закашњењем овај мој предлог... Пиши му писмо без бојазни... Позови га на чај... Све је тако једноставно... Буди мање замишљен и разоружај противнике осмехом... Добро је бити што мање престрашен... Остави све негативно по страни... Најбоље ће бити ако будеш апсолутно искрен са њим... 

Не поричем твоје мисли, али мислим да је време да прекинеш са њима... Друге разговоре треба повести... Тако ћеш добити на времену... Све занш... Одмахујеш главом... Видим није ти то тешко... Одбаци све бесмислице... Престани да занемарујеш праве ствари... 

Знам, пољуљало се твоје чврсто самопоуздање... То те умало довело до руба пропасти... Неугодна ситуација... Причекај... Све ће се средити... Знам... Нећу ти више досађивати... Сада уз чај размишљај сам... Наши погледи су ипак различити... У то име наздрављам шољом чаја... Тако ја гледам на твоје претходно писмо... 

Још ћу ти нешто рећи... Срећа се већ зари на твом лицу... Видим је и то је заиста дивно... Почни и ти да мислиш тако... Лоше расположење мора да прође... Истина... Измени све оно што је до тебе и што можеш... Буди сигуран у своја осећања и одговори свима шармантно... 

Шта више да ти кажем... Пази на себе... Ако буде било потребно, писаћу ти чешће... Покушај да доносиш исправне закључке... Ти си паметна човек... Надам се да нисам била преопширна... 

С` поштовањем


Мала Искра 

Нема коментара:

Постави коментар