среда, 12. децембар 2012.

МУЗИКА...



Кроза ме по цели дан, бубња та чаробна и најдивнија музика, некоме можда тешка и чудна... Јури тако и кружи кроза биће моје цело... А да ли је тако и кад санак сладак усним, е то не могу поуздано знати???... Пошто као јагње спавам, сигурно да је све то тако тачно, јер мени музика много прија и годи, јер музика не може да шкоди... Музика ме у животу јоште држи... Кад све усахне и прође, музика некако остане... У музику мом срцу драгу, к`о да сва бол стане и на крају радост ипак остане... Са музиком неки лепши дан сване и неки лепши свет постане... Тужно је кад музику забране!!!... Тада сва чаролија нестане и к`о да живот престане... Музика се слуша и много воли, од музике се постаје човек много бољи, мада не баш свима по вољи... Музика ме челичи и снажи, од музике и мозак постаје много јачи... Волим кад ме баш - баш у срце неки звук такне, да одврнем дугме на звучнику равно до даске... Пред музиком падају и лажне маске... Уз музику брзо решавам и укрштене речи... Док музику слушам, олако и књиге читати знам... Са музиком лепше пролази сваки минут и сат... Без музике не могу ни писати и то знај, јер са музиком једино  - могу, умем и живети знам... Музика је најдивнији сан и зато са музиком започињем и завршавам сваки Божији дан... Музика ме покреће и око музике се и овај свет окреће...        

Нема коментара:

Постави коментар