понедељак, 2. јануар 2012.

ЉУБАВ ПРАВА...





Та проклета вечита песничка питања,
Сада ме муче и прогоне, а да ли је
То страх, бол, патња, или радост,
Задовољство, Живот и Љубав права.


У надахнућу песничком видим и гледам,
У сваком зрну испраног морског песка,
У свакој капи пролећне априлске росе,
У сваком цвету белог ђурђевска – Љубав то је.


У мноштву биљних разноврсних врста,
У сваком речном камену, белутку и облутку,
У свакој планинској реци што тече,
Препознајем одсјај Творца, овде у времену.


Стварам неку своју песничку теологију под
Најблиставијим звездама, на Месечини, и
Сагледавам у виђењу овом, сву славу Божију,
У подвигу што ме уводи у тајне Живота.


Да ли ме воли Онај кога љубим, да ли? ...
Ако ме воли, Он ме признаје и познаје, у
Срце своје ме прима и привија, зове ме
Драга, медом и житом храни, чудо се дешава...

Нема коментара:

Постави коментар