понедељак, 2. јануар 2012.

БОРЈЕ...





Од боровог дрвета мирисног
Правим колибу, топли дом,
Скроман и скрит у шуми, и
Пишем песме у зеленој трави.


Певам песму са цврчцима малим,
И слушам шум што река збори,
Лишће што на ветру шумори,
Живим живот пун радости.


На кревету од боровог дрвета,
Пијем воду са девет извора,
Воду лековиту, свету и хладну,
Љубећи твоју слику драгу.


Пролећно априлско послеподне, а
Ја седим на клупи испод зеленог
Бора, и читам твоје написане речи,
Што ме буде и порађају велику Наду.


У мени певају птице једноставно,
Једногалсно, умилно и смирено, а
Моја душа бива ганута тиме
Што чује, док чисто поју птице.


Попут жубора воде живе, на
Земљишту са боровом шумом,
Посматрам излазак Сунца, док
Се нови Живот рађа и догађа.


Више ме, не муче старе боли,
Више ме, не боли живот прошли,
Сада полећем срећна као ласта,
У будућност, у незалазне,
Љубавне висине плаве.

Нема коментара:

Постави коментар